For en helg! Show Champa har vært i studio, som du kanskje allerede har fått med deg, og det var rent fantastisk. Disse gutta er sykt flinke, jeg lover deg, og det er en ære å få være vokalist i bandet.

Vi spilte altså inn «Arms of Faith», en låt vi har skrevet selv. Coldplay og U2-inspirert, men likevel med vår egen sound føler jeg. Og resultatet er jeg rimelig sikker på ble nydelig. Låta kan du få høre i løpet av uka, den må bare mikses ferdig, men det er ikke sikkert det tar så fryktelig lang tid.

Gled deg, sier jeg bare. Om du ikke er fan av oss på Facebook allerede, håper jeg du blir det når du hører låta.

Og takk til Thomas Berg i Crystal Studios, som har stått på som en helt for oss. Vi er ham evig takknemlig.

Vi prøvde oss forresten som gatemusikanter i Oslo sentrum på lørdag, uten videre hell - ikke en krone i kassa, og jeg ble i tillegg gjenkjent av en gammel klassekamerat. Småflaut, men dog en ny opplevelse.

Vi rakk også å bli rana på åpen gate (i hvert fall Kjetil, mens vi andre spiste burger), men det er sånt som spriter opp hverdagen litt. I hvert fall når man ser tilbake på det senere. Den typa slipper ikke inn på Show Champa-konsert, for å si det sånn, når vi er hippe og berømte...

Også er leiligheten et evig rot etter at seks gutter har sovet over, og jeg har fortsatt ikke ryddet. Det må jeg gjøre, for i morgen kommer Magnus og skal sove over et par netter.

Men jeg må likevel få lov til å si at det var en deilig opplevelse å se Odd Grenland, verdens fineste lag, knuse Lillestrøm 2-1 på Skagerak i kveld sammen med Vegard Børjis, som er en feiende flott mann han også. Fugla scoret først, men vi har Bentley, og tok en fortjent seier mot et lag som jeg syns sutrer for mye til tider.

Evig deilig var det, og på toppen av det hele fant jeg en 100-lapp på bakken da jeg skulle ta bussen hjem.

Life's good, and you know it!

0 comments to “9. august 2010”