Og endelig kom dagen. I går kveld fikk vi den etterlengtede mailen fra producer Thomas, som sendte oss den ferdige versjonen av «Arms of Faith». Og jeg er møkkastolt, jeg, jeg kan ikke noe for det.

Dersom du vil sjekke ut låta, kan du både høre den og laste den ned helt gratis på showchampa.com. Du kan også sørge for at profilen vår på MySpace blir enda mer populær ved å høre på den der, og du kan bli fan av oss på Facebook også.

Sånn, det var dagens reklame.

Nei, men virkelig, det er sykt gøy. Gutta er fra 15-18 år liksom, pluss meg som er gamlefar på 22, så jeg vil påstå at det ligger mye potensial her. Vi trenger bare et plateselskap som skjønner det.

Hallo, anyone? EMI? Hvor er dere?

Ellers var helga for øvrig fantastisk; lyden på Valle var så som så, men vi koste oss, og det så ut til at folk gjorde det også. Dessuten kom Monica, Ingvild, Stig, Yuly og etter hvert Kjetil og vakre Sara Lovise og hørte på, før vi dro videre til Peter og Terese og hadde en nydelig kveld der.

På fredag kveld lå jeg på verandaen hjemme i Bamble og kikka på verdens fineste stjernehimmel, og fikk med meg fem stjerneskudd.

På søndag dro meg og Preben og spilte fotball og tok årets antakeligvis siste bad, og det var egentlig bare kos.

En siste smak av sommer.

Perfekt.

Sånn, nå kan du høre på «Arms of Faith» igjen.

0 comments to “16. august 2010”