Dagen i går var en katastrofe; hele dagen prøvde jeg å følge opp barnehagsaken jeg allerede har skrevet om for Dagsavisen, uten å få napp i det hele tatt. Det ble fryktelig frustrerende til slutt, men kvelden endte godt da jeg passet på en av de snilleste ungene i verden mens foreldrene var på kino og så Inception.

Som de for øvrig ble svært så skuffet over, men jeg kan ikke få meg til å tro at den er dårlig. Noen som er med på kino, for eksempel neste uke?

Dagen i dag er hektisk fra start til slutt, derfor blir det bare en syltynn dagbok: På jobb følger jeg opp tre saker akkurat nå, og det er heller tvilsomt om jeg får kommet meg hjemover i firetiden.

Så kommer Show Champa-gjengen til kåken for å overnatte, det blir som tidligere nevnt en spennende opplevelse. Men jeg får ikke delt så mye av kvelden med dem; klokka sju er det nemlig klart for høstens første kamp med Manglerud/Star.

Hvordan formen er, er jeg sannelig ikke sikker på. Men jeg har mine mistanker, og de mistankene er ikke positive.

1 comments to “5. august 2010”

  1. Takk onkel William får barnepass:):) You are the best!!