Ack, Sundbyberg.

Livet er fullt av gode nyheter. Som denne.

John Anders Bjørkøy, stakkars mann, ble overfalt av et assyrisk-svensk monster ved navn Abgar for over ti måneder siden, og har siden den gang ikke vært i stand til å gjøre så fryktelig mye.

Fram til nå.

Alt ordner seg for snille gutter, og alle Odde-gutter er som kjent snille gutter, ergo sum ordner det seg for John Anders også. Han var i hvert fall tilbake på trening på torsdag, og selv om han helt sikkert var litt groggy, er det en kjempenyhet av det fine slaget.

Blogspotten ønsker definitivt Jobby all hell og lykke videre, og regner med å se ham putte en 25-30 kasser i løpet av 2011-sesongen.

I dag sparte jeg en bussbillett ved å henge meg på Pål, Megan og Natalie på vei hjem til Bamble. Det er ikke dumt, og meg og Nat-Girl hadde det egentlig ganske sosialt og kult i baksetet.

Jeg vant hjertet hennes fullstendig ved å ta med en bamse hun hadde glemt hjemme hos meg.

Fredag er øvelse. Lørdag er konsert. Søndag er Odd, og kanskje Intro. Og kanskje trening. Utrolig hva man rekker.

Ack, Sundbyberg.

0 comments to “19. august 2010”