Vi har Peter Kovacs! Vi har Peter Kovacs! Vi har Peter Kovacs på vårt lag!

(Dette innlegget skrives idet det er tolv minutter igjen av kampen mellom FC København og Rosenborg.)

I formiddag var jeg rimelig sikker på at vi skulle miste verdens fineste rødhårete ungarer. (Nå har Rosenborg frispark i god posisjon. Rett i muren.) Belgiske Lierse ville plutselig ha tak i Peter Kovacs, vår Peter Kovacs, og jeg var innstilt på at Børvenshow skulle stå for målene de neste kampene.

Men den gang ei, fant jeg ut nå; Odd Grenland selger ikke Kovacs.

Jeg er egentlig både glad og litt trist: Det er klart at Peter den store aka Chippen er viktig for Odd på topp, (er det mulig å gjøre så mange feilpasninger som RBK gjør?) men samtidig er det en erkjennelse at han ikke er evigung heller, den godeste rødhåringen.

Tre-fire millioner hadde vært gode penger i kassa, samtidig som Torgeir Børvenshow kunne utviklet seg til å bli verdens farligste spiss, men det spiller uansett ikke noen stor rolle nå.

Chippen blir.

Og vi knuser Kongsvinger på søndag. Amen.

Peder og jeg dro og traff noen fine folk i kveld, og jeg har troa på at det kan bli mange bra onsdagskvelder framover. LIFE-gruppe på Ryen hos deilige folk er pent, for å si det mildt, og for å bruke noen ålreite adjektiver. (Rosenborg presser på nå, men de klarer jo ikke å skape sjanser. Fem og et halvt minutt igjen.)

Anyways, jeg er glad det fins noe som heter Intro, og jeg håper jeg klarer å komme meg til Drammen så ofte som mulig.

Fint sted, det også.

I morgen er det Manglerud/Star som skal i ilden. Ettersom målkontoen ble åpnet i sist kamp, er jeg klar for å putte seks-sju fine kasser. Shitt! Tverrligger fra Strand! Så nært, men dog så fjernt!)

(Flere store sjanser. For en kamp!)

(To minutter igjen av overtiden. Det er kjørt nå.)

(Ferdig. Rosenborg, altså. Møkkalag.)

0 comments to “25. august 2010”