I dag er det bare 783 år siden Djengis Khan døde. Jess, det er en stor begivenhet, og bør virkelig markeres.

Og blogspotten markerer, det er det ingen tvil om, bare sjekk ut videoen nederst i posten. Mmm, nydelig!

Og Djengis Khans bursd... dødsdag er egentlig det eneste som er verdt å nevne i dag.

Nei, vent, stopp en hal. Det skjer jo alltid noe.

I dag, for eksempel, ble det til slutt litt moro på jobben, da jeg sammen med Arne Ove (fotograf i Dagsavisen, utrolig kul fyr!) dro til Norsk Telemuseum - som du egentlig kan regne som en del av Teknisk Museum, selv om jeg fikk streng beskjed om at det er to forskjellige museer - for å sjekke trøkket der.

Fjernsynet i Norge feirer 50 år på fredag, nemlig, og det feirer man altså på Norsk Telemuseum. Og det var veldig ålreit å være der, ingen tvil om det, jeg fikk til og med en gratis guiding gjennom det meste av museet.

Sånt gjør arbeidsdagen helt fin.

Også er det ingen tvil om at dette er en godnyhet.

Oh yess, my lady, Bård og Harald er tilbake med talkshow denne høsten. Jeg gleder meg umiddelbart, og merker samtidig en viss abstinens av de to guttas fravær fra tv-skjermen den siste tiden. Sammen, vel og merke, de har jo hatt noen prosjekter hver for seg.

Om det blir halvparten så bra som Lille lørdag, Åpen Post, Team Antonsen, Tre brødre som ikke er brødre eller Uti Vår Hage, kan det jo ikke bli annet enn fantastisk.

Så var det denne Djengis Khan-dagen, da. Nyt dette. MGP-historie, liten tvil om det:

2 comments to “18. august 2010”

  1. Jeg så Bård og Harald i kveld. Typ, vi var på samme utested. Er JEG kul, eller?

  1. Sjukt. Du er DRIT kul! Men det visste vi jo fra før?