Athlete
er bandet som ga ut Beyond the Neighbourhood dette året, som for min del kan sies å være årets beste CD. Løp og kjøp den og sjekk spesielt ut Second Hand Stores.

Bogstadveien
har jeg gått mange ganger opp og ned, på vei til Fauchals gate og Pål & Megs.

Colombia
er landet hvor dama til Stig kommer fra. Stig har nemlig fått seg en flott senorita, dere, og jeg regner med jeg blir med en tur til Colombia, når den tur kommer, Stig? Stig...?

Donald Duck
To timer hver uke sitter jeg foran PCn og skriver spennende artikler om Donald og karene hans, og om livet i Andeby. Lønn får jeg også for det. Sjekk ut Andeby Online, dere!

Esterel, Cap
I år som i fjor ble påska tilbrakt på Cap Esterel i Frankrike, et herlig sted som burde oppleves. Av alle.

FBO
Å, for en skole. Jeg klarer fortsatt å savne den. OG folka der, og... Fy fabian, alle burde ha gått på FBO en gang.

Grace Kelly!
I can be brown, I can be blue, I can be violet sky, I can be hurtful and purple and everything you like. Gotta be green, gotta be mean, gotta everything more, why don't you like me, why don't you walk out that door?

Helene
Elsket deg i 2007, elsker deg i 2008. Og i lang, lang tid fremover.

Ida Madeleine
Så ikke ansiktet ditt i '07 (ikke '06 heller, forsåvidt), og håper så sinnsykt at jeg blir kjent med deg neste år. Onkelen din digger deg.

Jesus
Han var med i 2007 også, og har allerede store planer for det neste året.

Kenya
Tre av femtito uker i Kenya - synes ikke det er så verst selv, ass! Sjekk ut neste nr av Livsglede for å få med deg hvordan Kenya er.

Lyngveien 38b
En epoke som ble avsluttet i 2007. Jaja, så bodde jeg der bare et skoleår, men det var faktisk første gang jeg bodde aleine, og det var digg, og det kommer til å skje igjen - snart!

Magz & Rebekka
Jeg gleder meg til å besøke dere igjen. Shitt ass, jeg merker jeg blir mer og mer glad i dere. Dere skulle bare visst. Ikke finn på å flytte tilbake til Stathelle når jeg kommer til Oslo.

Nordstjerna, eller polarstjerna, eller Polaris. En av uendelig mange fantastiske lyspunkt på en fantastisk himmel, som alt for få har oppdaget beautyen ved. Det er en hemmelighet Pål og meg og Preb og Andreas har funnet ut av, en hemmelighet som bør deles med alle.

Odd Grenland
Hva skjedde? En sesong like vond som et langt år (eller var det motsatt?) ble avsluttet på en fantastisk måte - før alt gikk rett i dass. Tror ikke realiteten har gått opp for meg enda.

Purken
De fikk meg ikke i år heller, nei.

Q-tip
Du tok den ikke? Spyl øra dine, og sjekk ut "Terrorize This" i samme slengen. The bird is in the nest. I repeat.

Rikets tilstand...
...er omtrent den samme som i fjor, og året før der. Vi er ikke i krig, men vi er faktisk kvitt endel tosker i regjeringa. Mangler bare statsministeren.

Sorthvit
Herligere avis med herligere folk skal du lete lenge etter. Jeg gleder meg til fortsettelsen, og anbefaler Sorthvit.no.

The Pirate Bay
Kjempekjekt! Wow, så mye flott som finnes der.

U-festivalen
For du som trodde det var bra i år - gled deg til sommeren '08! Søsteren min står bak, sier jeg deg, og da kan du bare tenke deg.

Verdensproblemer og livet generelt...
...jammen overlevde den dette året også. Selv om det ble stille mot slutten.

Wave
Wave Films, eller Norwegian Wave, eller hva det blir hetende - som sto bak "The Unforgiveable", og som allerede planlegger storfilmen "Sønner av Norge". Dette blir bra folkens!

X-Files
Wow, for en serie. I skrivende stund, og enda er ikke året over, har jeg sett 154 episoder av herligheten (= syvogenhalv sesong) siden midten av juni i år, og jeg er ikke lei enda.

Yadda Films
Film igjen, sierru, jada, for jeg har faktisk spilt inn hele tre filmer med Yadda i år også. To av de ligger på sida deres, den tredje kommer i 2008. Yaddafilms.com.

Zzz
Hihihi, denna er vanskelig, men det stemmer faktisk. Søvn var like digg i 2007 som det alltid har vært.

Ære
En av CD'ene jeg har kjøpt dette året. Paul, du er en fin mann. Kjekk, fin mann.

Øl
Jeg glemmer aldri den ene ettermiddagen etter skolen da vi tok en katolikkøl på katolikkstedet til Simon Andreas, med Coldplay i bakgrunnen og livet bare var fint. Slapp av a, har ikke drikt mye øl i 2007 heller, men fy så godt det er med et glass en sjelden gang!

Åssiden
Er ikke det i Drammen, et sted? Drammen er fint. Fine folk, og. Nå håper jeg bare skikkelig det er et sted der som heter Åssiden. Det hadde passa så fint inn.

Category: | 4 Comments

4 comments to “2007, sånn fint alfabetisk”

  1. Så søt du er William <3

    Savner dere =) Og er glad i dere =)

  1. For et år det har vært!
    Skjønner ikke at det bare er et halvt år siden vi gikk på FBO... eller... gikk ut av FBO!
    Og slaske dagene ved Karpe-dammen og i slottsparken...
    Føles så uendelig lenge siden!

  1. det er riktig, Åssiden ligger i Drammen kommune:) du kan komme på besøk, så kan du få besøke Åssiden også, jaa! la oss si i nærmeste fremtid!? det kan du bestemme:)

  1. .love you, always and forever. hihi. jeg gleder meg rått og hemningsløst til 2008. tenk at vi er søsken a.. det er så bra match, kunne ikke hatt delt livet med bedre brødre enn du og resten av banden.
    the future is soo bright...