Prosjekt Nødvendig Døgnrytme har startet på en fortreffelig måte; jeg kom meg riktignok ikke i seng før midnatt i går (hvilket jo er grytidlig på kvelden for min del), og måtte også lese litt før jeg fikk sove.

Men hei, wackyalarmen var stilt inn til å hyle ut kvart over sju, og jeg våknet av meg selv fem over sju - ti minutter før alarmen, for søder.

Dermed slapp naboene å høre spetakkelet fra alarmen i dag, jeg mistenker at det gleder dem. Tro meg, lyden er uholdbar, og volumet er HØYT.

Det første jeg gjorde etter jobb i går var å stikke innom Clas Ohlson og kjøpe meg en MP3-spiller. En av de daffeste MP3-spillerne du finner på markedet, antakeligvis, jeg tror ikke det engang er shuffle-funkjson på den, men det er like fullt en MP3-spiller som gjør den nytten den skal.

Det er nemlig utrolig kjedelig å ta buss for bane og deretter T-bane hver morgen klokka halv ni, og jeg fant ut at den eneste måten å overleve på er å ha noe musikk på øret.

I går kveld rakk jeg bare å laste over litt musikk av Travis, men jeg er meget godt fornøyd med valget av band.

Jeg har skrytt av låta før, men det er få låter som starter dagen bedre enn Love Will Come Through (som du finner på YouTube her).

Og ellers, siden vi snakker om musikk, ser vi veldig fram til helga. Hvorfor vi gjør det? Fordi Show Champa, upcoming big band, skal i studio for første gang å spille inn deres første låt.

Det blir en fet opplevelse, kanskje like morsomt som det faktum at hele bandet (seks nydelige gutter) overnatter i min fortsatt 35m² store leilighet.

Fire av gutta kommer til Oslo idag for å snakke litt med studiofolka; jeg vet ikke om jeg rekker å møte dem, for jeg venter på en telefon fra Kristin Halvorsen.

Av alle.

3 comments to “3. august 2010”

  1. Husk bare å ha vinduet åpent-...og få ut gørrlufta gjennom natta

  1. Yay William:) Dette blir bra!!! Gleder meg til å lese mer...og veldig stolt at du har klart å stå opp;);)

  1. Fattern, tør du ikke å signere med navn? :)

    Megs, takk! Jeg er stolt selv, så lenge det varer ;)