Takk Menika, Christian og Marie - for en fantastisk kveld. Takk for nydelig mat, for en perfekt gave, for at dere er de dere er. Jeg tuller ikke når jeg sier at dette har vært den beste bursdagen jeg har hatt noensinne. Fordi det går opp for meg hvor sinnsykt heldig jeg er, som har de beste søskna noen noensinne kunne ønske seg.

Takk mamma og pappa, jeg lurer på om dere noengang fatter hvor glad jeg er i dere. Dere ber for meg hver eneste dag, dere ligger våkne om natta og lurer på hvordan jeg har det. Prebs, du er forbilde ass, jeg gleder meg til å dra på tur med deg.

Takk til så sinnsykt mange for telefoner jeg har fått, takk for meldinger, takk for hilsner på Facebook.

Og takk til Pål og Megan, som har gitt meg den beste gaven jeg kunne drømt om.



Jeg er så drøyt takknemlig, for alt du gir meg. Hver eneste dag. Om jeg kan gi noe tilbake vil jeg gjøre det. Alltid.

4 comments to “10. november”

  1. :)

    u deserve
    the very best

    hun der kan vel godt kalles det
    the very best

    men du
    rappa du bilde fra facern eller bloggen? for jeg la ut exactly det samme bildet igår kveld på bloggen, men det gjør vel ikke noe det kanskje?
    love u, og ha en smæshing fin dag!!!!

  1. har stjålet et annet nå, går det bra? :)

  1. bruk hvem du vil;) hun er jo nydeligst uansett.

  1. mhm.. skal legge det på minne =)