Enda en av disse totalt uinteressante oppdateringene.

Og ikke bare uinteressante, men ukloke også. For hva burde egentlig onkel Liam gjøre nå? Med en mappeinnlevering og to eksamener denne uka er ikke blogging et av alternativene, det er helt sikkert. Men har jeg noen gang vært fornuftig? Det begynner å bli en stund siden iallefall.



Det begynner for alvor å dra seg mot jul, om ikke du hadde merka det, det er julelys overalt og jeg har tilogmed kjøpt den obligatoriske sjokoladekalenderen til 10 kroner. Men alt er ikke som normalt, ikke i mitt hode. Det er rart hvor lett det er å droppe juleoppladningen helt når man ikke skal feire den - ikke på vanlig vis. Selvsagt blir det julefeiring, men det blir noe annet når den foregår på stranda i Hout Bay og ikke foran peisen hjemme. Så nei - vår alles onkel har ikke helt fått julestemninga, og sannsynligvis vil den glimre med sitt fravær dette året. Den overnevnte julekalenderen er faktisk påbegynt; jeg startet med luke 24 og jobber meg nedover med 10. desember som mål. Idag ble luke 16 spist opp (greit, ikke luka, men den fattige sjokoladen bak den) - det er seksten dager til jeg pakker sakene og drar. Mmm. Det blir digg. Det er drøyt kaldt nå nemlig.

Kristians ord har grepet meg, og FM-sesongen blir liggende et ørlite øyeblikk på vent. Strengt tatt har vel en dårlig sesongåpning 2009 en god del av skylda - etter opprykket og cupfinaletapet har tilværelsen i Tippeligaen startet i det tråkige slaget, med foreløpig 15. plass - men Odd Grenland kommer garantert sterkere tilbake og knuser alle eksperttips før sesongen er endt. Må bare gjøre unna de fordømte eksamene først.

And I start - right now.

Category: , , | 9 Comments

9 comments to “24. november”

  1. Haha, nå lo jeg :)
    Morsom du!

  1. jeg syns det er så ålreit med oppdateringer, men nå får du rett og slett ikke lov å oppdater så mye mer før eksamener og mappeinnlevering er unnagjort....
    har vi en deal?

    p.s. vi oppdaterte forresten nesten på likt i kveld:O

  1. hahaha :P
    Jeg holder på å laste opp videoen nå.. Men tar dem med på neste spørsmålsrunde, okay? =D

  1. Bra Ida!

    Hold den fyren litt i ørene, såfår han kanskje gjort det han skal...og må!

    Hilsen fadern hans

  1. ...mente selvfølgelig Dina...

    :-))

  1. Når skal vi ha bakejulekakeverksted hos meg da Liam?

  1. Excellent and pretty card!!!
    Congratulations!!!!

  1. haha!! Og hvordan går det med skolen da du ? ;)

  1. Ida: Ja jeg veit, jeg må passe meg så du ikke dør av latter, syns du ikke? :)

    Dina: Vi har en deal, jeg brukte slettes ikke lang tid på den siste oppdateringen. Helt sant!

    Susanne: Den er fin. Jeg gleder meg! :D

    Daddy DJ: Du tror ikke jeg klarer meg selv, du, eller hva!? Snart er jeg økonomisjefen din, så bare pass deg...

    Reb: Som sagt - vi må få det til - SNART!

    Mr. Davido: Jeg skal si ifra når jeg ber deg kommentere korta mine. Deal?

    Marlene: Greit nok, skolelivet er ikke gøy i eksamenstider, men ellers er det DIGG å være student. Du skulle prøvd det! :)