Valgnatt, dere. Det er valg!

4. november. Det er 108 år siden det første undergrunnssystemet i verden åpnet i London, mens for bare 13 år siden ble Israels statsminister Yitzhak Rabin skutt og drept i Tel Aviv. Det du ikke får vite av Liam er ikke verdt å vite.

Dagen idag er også av historisk betydning, virkelig. Folket på den andre siden skal velge deres neste president, og alt tyder vel på at det er mister Osam... obs, Obama - som blir valgt. Hvem jeg ville stemt på er et åpent spørsmål, men for å være ærlig tok John McCains fantastisk selvironiske opptreden på Saturday Night Live innersvingen på meg. For en fantastisk type!

Innslaget ser du faktisk akkurat her.



Uansett hvem som vinner kommer Norges Minste Menighet (som består av Josva og meg foreløpig) til å holde valgvake i Jutulveien 29b denne natta. Tilgi meg Marie, men dette skjer ikke hvert år. Hvert fjerde for å være nøyaktig.

Akkurat nå er Rebecka sammen med oss, vi hører Backstreet Boys-sanger og mimrer tilbake til gode gamle dager. Men snart braker alvoret løs, og meg og Josva benker oss foran TV'en.

Prates!

0 comments to “4. november”