Se! Se! Se!



Og guess what? Jeg har sett henne, som den aller første besøkende...! Storebror var nemlig så sulten at han spurte om jeg kunne skaffe ham en burger. Dermed fikk jeg sneket meg opp på rommet deres og vært en fin liten halvannen time sammen med mor, far og datter.

Søta lå i fanget til pappan sin når jeg kom inn, og hadde hun visst hvor stolt pappan (og onkelen!) var akkurat da hadde hun våknet og sagt til ham "slapp av a pappa, glad for å se deg også" tror jeg.

MEN hun var bare den gullungen som lå der og spiste litt på fingrene sine.

Merker jeg gleder meg til dagene og ukene og månedene og åra framover ass...!

PS: Oppfordringen når det gjelder å gratulere gjelder ennå. TAKK Dina og Madeleine - Dina, gled deg!
PPS: Tomorrow is twenty-one.

Category: | 5 Comments

5 comments to “PICTURE UPDATE!”

  1. se på hu a! :)
    jeg gleder meg:D

  1. Gratulerer =)

  1. wow!
    jeg sier bare WOW!
    onkelliam. hun var heldig som fikk hilse på deg.
    tenke seg til.

  1. Ååh, jeg liker henne!! :)

  1. gratuulereeeer :)