Homey and the Moon. Du veit hvem du er.

Mmh. Jeg har virkelig verdens kuleste nevøer. Sitater som "Du er jo ikke singel du Marie, du har jo Rolf" (om storesøster og hennes Volkswagen Golf) og "Whoa, jeg vant 25 kroner på flaxloddet! Da har jeg råd til å betale gjelda til Reid-Arne!" lyser opp en ellers ganske lys hverdag ytterligere. Gutta har bursdag på onsdag, måtte de leve til de blir 100 år. Minst.

Hvilket minner meg på at jeg kan bli onkel egentlig nårsomhelst nå. Megan har termin om to uker, men hei - alt kan skje i løpet av de to ukene, eller hva? Bare du får gjort deg ferdig sånn at søta kan joine oss til Sør Afrika går alt fint, Megs.

Knips. Marie og meg har en gjensidig forpliktende avtale som innebærer at jeg skal legge meg innen tolv. Which means litt kvekdsmat nå, sånn at jeg rekker å overholde min del av dealen. Capeezh.

*

Honey and the Moon

Remember when we first met
and everything was still a bet
in love's game
you would call; I'd call you back
and then I'd leave
a message
on your answering
machine

But right now
everything is turning blue,
and right now
the sun is trying to kill the moon,
and right now
I wish I could follow you
to the shores
of freedom,
where no one lives

We're made out of blood and rust
looking for someone to trust
without
a fight
I think that you came too soon
you're the honey and the moon
that lights
up my night


Joseph Arthur // Honey and the Moon.

2 comments to “2. november”

  1. Pen sang! :)

  1. Jeg veit. Egentlig bare flaks at jeg fant den, men den er jo dødsfin :)