Klokka er over tolv. Jeg skal legge meg nå, Marie.

Liam ble ikke onkel idag gitt. Ikke ennå. Jeg veit det er to uker igjen, men når Chris og Joachim kom ut to måneder for tidlig og ble verdens kuleste - hva er vel to uker da? Anywho, du skal slippe å høre meg mase om det i to uker til, du finner mye greiere info hos mammaen selv. Du oppdaterer Megan, det er jo fantastisk! Nå mangler det bare at Pål... og pappa... og Preben følger etter.

Josva har fått meg hekta på Prison Break, tre år for sent. Vi har sett piloten og episode to i kveld, og det er ikke umulig at det blir en prisonmaraton fremover. Dersom du skulle lure. Det gjør du ikke, naturligvis, men nå veit du det iallefall. Om du er kin er det bare å komme, så kan vi se Prison Break sammen - du og jeg.

*

Hør på denne låta før du legger deg a. You're the loved one.

3 comments to “3. november”

  1. du er flink.
    jeg har fått time.
    my part of it.

    ..in awe
    of the one

    love u brutters

  1. Vil du fenglses i BI-fengselet sammen med meg?

  1. Jeg kan ikke høre på sånne sanger før jeg går og legger meg, for da "våkner" den gamle lovsangeren i meg igjen og jeg MÅ ta fram gitaren og spille og synge med!

    Jeg skal også snart bli onkel, men ikke før i mars -09. Det blir sikkert spennende!

    Peace and blessings!