Propekt's March

Whoa. Om femten dager gir Coldplay ut sin åtte-spor lang EP, Propekt's March, og det er vel unødvendig å si at jeg gleder meg.

Nå er det likevel sånn at spente Liam har fått høre deler av låtene allerede nå, ved hjelp av Coldplays fantastiske Facebook-application, og wow - jeg gleder meg ikke mindre! Life in Technicolor ii, for eksempel, er åpningsporet fra Viva la Vida med tekst denne gangen, og jeg er stunned. Målløs. Uten ord.

Now my feet won't touch the ground.

*

Dina har bursdag idag, og jeg lovte henne å gratulere henne på bloggen.

Dina, du er pretty amazing, det eneste kjipe med deg er at du begynner å dra så sinnssykt på alderen. 21 år er ikke bare halvveis til 42, det er en tredjedel til 63, og når du er 63 - da er du pensjonist! Det er sørenmeg ikke lenge til du sitter i rulatoren og minnes gode gamle dager, da livet var fint og du feiret bursdag i Drammen med deg og vennene dine. Men ingen fare - da kan jeg være aldershjemskameraten din, også kan vi spille sjakk og se på "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu." Det blir kjekt, skal du se.

Grattis med dagen a!

Dina er forresten hele 4 dager eldre enn meg, hvilket skulle fortelle den med sekser i matte at det ikke er så veldig lenge til Liam selv får grått hår og høreapparat.

PS: Osam... Obama ble president forresten, in case du ikke hadde fått det med deg.
PPS: McCain var fortsatt den kuleste, selv om Sarah Palin ødela alt.
PPPS: Om seksten år stiller jeg til valg. Vote For Fuglset!

2 comments to “6. november”

  1. Liam, du holdt løfte ditt:D tusen takk!
    Jeg gleder meg til du og jeg skal være aldershjemkamerater og vi skal spille sjakk!! det blir hyggelig:) men FØRST så skal du være med å feire bursdagen min!!
    gleder meg til å se deg! :)

  1. Hyggelig bursdagshilsen.! haha :)
    Tøff blogg. :)