Onkel? Onkel Liiiam?

Vóila! Da var det gjort, en uke og vel så det før tida. Jeg ble lettere overraska da mamma ringte meg på jobb og fortalte at jeg var blitt onkel, jeg mener - jeg hadde jo egentlig forberedt meg på at jenta kom til å vente til dagen før vi skulle til Sør-Afrika eller enda lenger bare på pur. Men neida, denne ungen er verdens greieste, det skjønner du med en gang. Fy feite. Denne vakre dama og hennes veldig ålreite type er de beste. Nå venter det søvnløse netter og bleieskifting Pablo, det er bare å venne seg til det. Jeg derimot, jeg skal bare være verdens kuleste onkel og skjemme henne skikkelig bort. Hi-hi. Dette er fett.

Hadde Nathalie (hvis det blir Nathalie da, det er forsåvidt opp til foreldra) venta... hm, si rundt et halvt døgn, så hadde hun hatt bursdag på samme dag som onkelen sin. Like greit kanskje, så har vi hver vår dag som vi kan feire sammen likevel. Fin deal. Du virker som et geni, søta.

Anyways, nå har du TO grunner til å sende meg en gratulasjonsmelding eller -kommentar i løpet av det kommende døgnet. Jeg syns ikke du bør la være. Bursdag og onkel, to ting på en gang, det er nesten som kinder-egget. Mangler bare sjokoladen.

Bildet jeg har av kidden og moren hennes publiseres med en gang jeg har tillatelse fra foreldra, vær du dødssikker!

Category: , | 3 Comments

3 comments to “9. november”

  1. GRATULERER, onkel Liam!!
    jeg og Stina ble oppdatert på face i bilen på vei sørover. såå koselig! vær den kule onkelen, og skjem henne bort så det holder!! :) når verdens søteste jente kommer til verden en gang i desember, så må vi passe de og la de bli bestevenner! :)

    glad i deg!

  1. con-græts. (med gratulasjoner)
    du er dritkul!

  1. Er farfaren stolt da...? ikke lite..men grattis med dagen william, 21 år , ikke dårlig. Har prøvd å ringe deg, men du ligger vel å purker og sover etter å vært oppe hele natta...igjen...

    Uansett - vi snakkes på Ullevål - kanske allerede i morra?

    Hilsen fadern