Why do I feel so embarrassed, miss Spencer?

Vel, Spencer var tatt helt ut av sammenhengen. Diana døde for elleve år siden. Nok om det. Faktum er at jeg faktisk er fryktelig flau, av en eneste grunn: Jeg dukket opp syv timer for tidlig på jobb idag. Stakkars Liam trodde nemlig han hadde morgenvakt hos Nettavisen, men det stakkars Liam ikke visste var at det er svært uvanlig at vikarer får morgenvakter på hverdagene. LØRDAGER, derimot, og SØNDAGER - da er det mer normalt, som tilfellet er for stakkars Liam denne helga. Stakkars Liam. Han skjønner ikke alt, han.

I morgen er det jobb altså, og jeg gleder meg faktisk skikkelig. Dagen kommer til å inneholde en telefonsamtale til Japan for å snakke med en fin ex-odder, og jeg skal til Youngstorget for å sjekke tempen før cupfinalen på søndag. Tenk så kult a, bare gå rundt på torget der med blokken i hånda og intervjue dem det faller meg inn. Whoa. Life is a highway, I'm riding all freakin' day.

På kvelden tar jeg turen til Drammen og Dina og Mariannes lenge ettertraktede bursdag. Det blir stas ass, så lenge jeg blir henta på togstasjonen. Blir jeg ikke det tar jeg det ille opp.

Ja, Dina, det er en advarsel.

*

NÅ skal jeg sette på en ny episode Prison Break - jeg er totalt hekta. Samtidig skal jeg få i meg en dødssunn kveldsmat (no kidding, på veien hjem kjøpte jeg grove rundstykker, bananer, melon og eplenektar!) før det blir kvelden på stakkars Liam. Og dagen igjen klokka seks i morra tidlig. Stakkars Liam.

Stakkars Liam.

3 comments to “7. november”

  1. her kommer en dose medlidenhet til stakkars Liam.

  1. Prison break er bra :)

  1. Takk Carin, det hjalp :D

    Prison Break er digg Ida, jeg er alt for hekta. Nå mekker jeg meg litt mat og ser en ny episode... :)