Salaam duniya! ()

Mayn likhna yeh akaylaa taraf batana Dina woh mayra urdu hay behtareen kunwan.

Dina.

*

Der fikk du den, Dina! Lett når man kan det...

Ohyeah, det nærmer seg helg, og for første gang på lang tid har onkel Liam fri denne helga. Dermed bærer det hjem til Bambleland til filming og bandøvelse(?) og mor og far. Det blir hyggelig, kan du tro.

Uka i Oslo avsluttes, etter å ha vært hos Madeleine i kveld, med et godt og gammeldags slag poker hos PokerStars. Det blir vel kanskje feilaktig å kalle det gammeldags, i og med at PokerStars kom til for bare syv år siden, det skal du uansett ikke bry deg så mye om. Nå datt internett akkurat ut, men før det lå jeg på en fin 6. plass av 180, og med en plass blant de ni beste sier jeg meg fornøyd. Bryr du deg? Pent lite sier du, jeg gir deg en liten oppdatering i morra uansett jeg. Hvis det gikk bra, vel og merke.

Achhchha raat! ()

Category: , , | 3 Comments

3 comments to “November Tayra”

  1. Liet liek Karl Franz

  1. Då syns eg, som flittig bloggleser, men totalt fremmed, at du ska komme på besøk te Cathrine, Ingvild og ukjent samboer. Den tiligere nevnte ukjente faktoren e nemlig nysgjerrig.

  1. takk, Liam! det varmer hjertet at du tok deg tiden:)

    beklager telefonsamtalen som forstyrra dere i går... uansett hva du ble enig om, så håper jeg du har ombestemt deg og at vi ses hos førken bergen i kveld! hoho...

    du er fin:)