Guess what? Jeg var flink!

Oh yeah baby, som sagt: null stress. Journalistoppgaven ble påbegynt idag tidlig klokka cirka halv elleve, og var levert to timer senere - mens det ennå var over 120 minutter til neste time begynte. Lett når man kan det. Ikke for det, nå i etterkant finner jeg flere og flere ting jeg tror jeg kunne gjort bedre, det ble i overkant mange sitater fra Manglerud/Star-leder Tom Arne Nyborg, men gjort er gjort sier man jo så fint. Dessuten er det ikke no stress (som så mye annet), oppgava blir levert tilbake med forslag til forbedringer som man kan rette på innen jul. Lett når man kan det. Nevnte jeg det?

Gamle dager var gode dager
I disse dager blir man fort misunnelig, det er hårde tider og ikke akkurat som i gamle dager. Da fikk man IFA-pastillene til fem kroner og var fornøyd med det. Det var gode tider det, i gamle dager. Da sommeren var uendelig og uten bekymringer og man ante ikke at det var krig i verden. Det var før det ble krig, det. Nuvel. Hvor var jeg?

Jo. I morgen tidlig, sannsynligvis lenge før du leser det her, så sitter storesøster og Pa Dalton på flyet på vei mot sol og varme og ørken. Qatar altså, du har helt sikkert fått det med deg. Hvis ikke vet du det nå. Og Liam sitter tilbake og er altså misunnelig. Ikke for det, jeg veit ikke om noen som fortjener det mer enn storesøster, det er bare så voldsomt begredelig å våkne opp i kalde møkka-Norge med økonomisk ruin og minusgrader om morran, så man må skrape is på bilen til klokka blir ti over fire. Greit, jeg har ikke bil. Og nei, jeg har ikke lappen heller, før du nevner det. Uansett. Poenget her er at jeg vil at det skal bli varmt og deilig. Noen kom hjem fra Florida idag, og presterte å si at det var deilig å være tilbake i Norge. Uvitende dåre, måtte visdommen komme over deg før det er for sent.

Så hva skal Liam gjøre? Imorra er det skole, med (sukk og pes) bed.øk. og (huff og argh) markedsøkonomiens utvikling, før det bærer avsted med jogging med mister Mæla. Den stadig ikke-oppdaterende lillebror kommer på besøk, og vi finner vel sikkert på et og annet kan hende. I tillegg må jeg prøve å komme videre med semesteroppgaven i matte som jeg printa ut idag. Og jeg sliter litt. Jeg er visst ikke så god i matte som jeg engang var.

- Det har du heller aldri vært, Liam.
- Kjeften din. Nevnte jeg sekser på eksamen?
- Forget it.
- Haha. Letteid.

Og ja, jeg er schizofren, men bare på bloggen min. Ikke så ofte ellers. Heldigvis jukser jeg, og har en som hjelper meg. Med matematikken altså. Han hjalp meg med journalistikken iallefall, så jeg håper han tar matta også, også heter han Jesus, og du skulle bare visst hvor ålreit han er.

*

It is written, Christ is risen
Jesus you are lord of all

Hillsong - Stronger

Category: , | 5 Comments

5 comments to “7. oktober”

  1. Apropos høst og kulde eller høst og varme. Kona er i Arizona nå i 14 dager. I kirken Phoenix First takka de Gud for at endelig var høsten her. De vet ikke hva høst er. Der borte er forstatt temp mellom 35-40 gr.C. Det kaller de høst. Så misunnelsen deler vi om dagen:-)

  1. Uvitende dåre..kremt..!
    hehe.. Eier nok av visdom skal jeg si deg william! ;)
    Har vært å kosa meg jeg vettu, så da er det digg å komme tilbake! sorry ass.. men høsten er den beste årstiden.. om det er pent vær! ;)

  1. Bare en liten kommentar fa DOHAkl 20.30;
    Temperaturen ute er 34C
    Hotell-suiten er temperert - 21C
    Bassenget er 38C
    Havet er 32C
    Maten er exellent
    Senga er nydelig
    Utsikten fra hotell-verandaen er flott - ser langt uti persiske gulf
    Så er det weekend i morra-2 dager fri......


    Hilsen en hardtarbeidende far

  1. okai.. når jeg leste det der..
    skjønner jeg godt william, at du vil dit også! :)
    fikk en smule lyst selv! hihi

    men høsten er fortsatt fin ass!

  1. mr.t: skal vi flytte til fiji sammen, bare du og jeg?

    mælly: høsten er fin, men nå bærer det sørenmeg mot VINTER! og vinteren er - IKKE - fin.

    daddy dj: jeg glemmer IKKE at du har lovt meg en tur. tro meg. hardtarbeidende og hardtarbeidende sa folk, det kan diskuteres.