Jobb. Skole. Hektisk.

Liam har nettopp kommet hjem fra jobb, en jobb han virkelig storkoser seg i. Jeg mener, hva annet kan jeg gjøre? I kveld besto jobben av (iallefall i større eller mindre grad) å sitte i en digg stol og se Rosenborg-Brugge (forøvrig en utrolig kjedelig kamp), for kun å oppdatere littegrann på Nettavisens sportsforside underveis og lage en artikkel om kampen etterpå. Det er storkos, spesielt med varm kakao i ubegrensede mengder. Sammenlignet med kassa på Rema er det... helt ok, kan du si.

er det bed.øk. som gjelder, med innlevering i morgen klokka tolv. Det kan bli hardt, mulig jeg har en lang natt foran meg. Be for meg a, gidder du det el? Har slengt opp noen ord til han der oppe selv også, så jeg håper og tror det skal gå helt fint.

Jess.

Det var det.

Klart for zzzbedrizzzftsøzzzkonozzzzzzzz... zzzmi.

Category: , | 7 Comments

7 comments to “23. oktober”

  1. Jeg skal be for deg ! :)
    Bedriftsøkonomi må være drit kjedelig!

  1. ^^

  1. Historien gjentar seg, eller hva? :P Vi lærer aldri, gjør vi vel. :P

  1. TAKK ida, hvis du faktisk gjør det blir jeg både dritglad og nesten litt optimistisk.

    Mille: hyggelig å hilse på deg og :) (hva betyr egentlig ^^, noen som vet det?)

    Reb: Tenk så kjedelig livet ville vært om vi hele tida skulle drivi og lært av feilene våre da. Jeg mener, ingenting er så kjipt som perfekte mennesker. Utenom Jesus liksom, men han er jo strøkent perfekt også da... Men ja, historien gjentar seg. Gang etter gang. Var ferdig ganske nøyaktig klokka ti idag tidlig... :)

  1. Jeg er 16 jeg :)

  1. Det er mye bedre å leve litt farlig. Så mye av livet som vi bruker på å sove uansett, så er det sikkert litt lurt med en natt uten søvn i ny og ne. Gratulerer.

  1. Å, gud unnskyld! Trykket på feil fyr :P Nå ble jeg flau :) Jaja. Kos deg i dag da! :)