Imorra må jeg ta meg sammen.

Mappeoppgave i journalistikk; skriv en nyhetsartikkel om et fritt valgt emne, tatt fra en nogenlunde aktuell pressemelding. Oppgave utlevert tirsdag 23. september. Oppgave leveres tirsdag 7. oktober.

Liam har ikke begynt.

Liam skylder på utdrikkingslag og bryllup.

Derfor bør morgendagen utnyttes effektivt, med mattetime klokka åtte (der jeg bør få med meg høstoppgavene vi skulle hatt fått idag - i matte altså), fulgt opp med telefonintervju med Manglerud/Star-sjef og iherdig skriving. Fikser Super-Liam det? Selvfølgelig, ikke no stress. Super-Liam ser ikke problemene for bare løsningene, nevnte jeg det?

*

Jeg føler jeg har vært altfor sosialt uengasjert i det siste. Kanskje jeg ikke har det, jeg har da både organisert utdrikningslag, vært i bryllup, og har hatt opptil flere tv-kvelder + prat og bønn med fantastiske Josva, i tillegg til fotballtrening og reklamefilmlaging (jeg veit fortsatt ikke om filmen vår er videre til finalekåringene, om du skulle lure). Men det har samtidig gått utover henging med skolefolk, gamlekompiser og diverse. Det burde være på tide både med sosiale kvelder på SHNAS og besøk til Drammen. Og en tur til toppen også, virkelig. Mas på meg, så kommer jeg tilslutt. Jeg er vanskelig sånn sett.

*

Idag så jeg (sammen med gode gamle Josva) første pilotepisode av Fringe, og det er noe som fort kan utvikle seg til en avhengighetsdannende TV-serie. X-files, bare enda bedre, sier ryktene (og det er virkelig sammenlignbart med X-files), skapt av Lost-sjef J.J. Abrams - det er bare å finne frem Pirate Bay og laste ned frem til den kommer til Norge. Hvis den kommer til Norge. Who knows?

Fringe i Norge eller ei, dette var nok for idag. Økonomien er skakkjørt, vi blåses tilbake til middelalderen, men jeg overlever likevel. De 54 millionene jeg tapte på børsen idag klarer jeg meg uten.

*

Oh sweetheart, you've broken this sweet heart.
Oh sweetheart, you've broken me.

Delirious? - Wonder

Category: , , | 2 Comments

2 comments to “6. oktober”

  1. Du er jammen bra du William :)

  1. jeg er imponert!!
    hyggelig telefonsamtale i dag, det må gjentas.... om ikke du tar turen hit istedet?? :)