Trenger du hjelp om fremtiden? Ring klarsynte Liam for alt du trenger å vite, han veit iallefall dritmye om når dataen din kommer til å gå ad dundas.

Joda. Ikke før jeg hadde skrevet det måtte det jo gå gærnt. Nå er det riktignok nettet som bøgger som bare det, men jeg har en mistanke om at det kan ha noe med PC'n min å gjøre. Det er noe av det mest irriterende som finnes, dette at nettet klikker og PC'n ikke er vennen min, men det ordner seg nok. Jeg har fått et hett tips fra en klassekompis om antivirus-skit, kanskje det hjelper. Livet er jo ikke verst, sånn uansett.

Så hvaskjera Liam?

Vel, jeg er treningsfantom. Visste du det el? Ikke jeg heller... Men nå skal jeg og Magz ut og jogge, før jeg skal til Manglerud og ha to - to - fotballøkter. Og det er ikke bare lek og moro heller, skal jeg si deg, det er blodig alvor og slit. Be for meg a, gidder du det?

*

Jeg var på jobbintervju igår forresten, hos Elkjøp. Det gikk ganske ålreit egentlig, iallefall syntes jeg det selv, men så var det bare det at jeg har fått et annet tilbud da. Og med tanke på at det er journalist jeg vil bli passer det jo innamri greit å kunne jobbe for Nettavisen. Til tirsdag starter opplæring/se hvordan jeg jobber/se om jeg kan jobbe i det hele tatt, og jeg gleder meg som en liten unge gleder seg til juleferien. Jeg er skikkelig kin på å få det til iallefall, så får vi se hvordan det går.

Anywho...

Landskamp idag, Norge blir grust av Nederland, jeg får det uansett ikke med meg pga treninga. Jeg gråter ikke, så lenge Åge Hareide er trener er det ikke noe krise for meg at jeg går glipp av en kamp eller ti. Når skal den mannen ta til fornuft og gå av? Jeg venter i spenning mens jeg konstaterer at idioten har ødelagt enda en mesterskapsdrøm.

1 comments to “15. oktober”

  1. hehe.. skal komme i form han eller.. 3 treninger på en dag! Like godt å slite seg ut så du ikke orker å trene før om en uke, eller tar du alle tre treningsøktene på en dag? bedre tid til andre ting ellers i uka! Smart du! ;) hehe