Liam er...

Jeg blir fristet av både Dina og Madeleine, og slenger meg på den populære skriv-inn-ditt-eget-navn-pluss-"er"-i-google-og-se-hva-resultatene-blir-leken, og svarene er nok ikke så langt unna sannheten heller ass.

- Liam er nå 8 1/2 måned.
- Liam er verdens beste sanger.
- Liam er absolutt fantastisk å jobbe med.
- Liam er en feiging.
- Liam er stygg og innavlet.


Facts. Not fiction.

*

I går slapp jeg, 20 år gamle Super-Liam, inn på utested med 25 års aldersgrense. Jeg er storfornøyd. Særlig deilig var det å se to stykker som kom etter meg måtte vise leg, i tillegg til at jeg la merke til en ble kastet ut. Det kan selvfølgelig ha noe med at jeg kom inn dit med flere jobbkollegaer rundt tredve, men sannsynligvis er det bare det at jeg ser så sinnsykt voksen ut. Det veit jo alle at jeg gjør.



Imorra er det helg, hva nå det innebærer. For min del betyr det Fringe med Josva, fredagskvelden på Fila, lørdag foran TV'en på jobben og treffe mor og far Fuglset som tar seg turen til tiggerstaden, mens søndagen går atter med til jobb. En jobb som fortsatt er like digg. Misunn meg!

Anywho, vi ses. Vær flinkere enn meg og legg igjen en kommentar, så blir jeg glad. Sa gubben. Og lempa kjerringa på traktoren.

Category: , | 5 Comments

5 comments to “30. oktober”

  1. Det var ikke verst å bli sluppet inn ;) Grattis :P

  1. ..take care....

  1. hvis google sier du er 8 1/5, hvordan kan du selv påstå du er 20 år...? jeg ville vært mye stoltere om jeg kom inn på 25 årsgrense om jeg hadde vært 8 1/5, enn 20...

    jeg bare nevner det...

  1. Ida: Takkskarruha. Det eneste som plager meg er at når jeg faktisk blir 25, så rister jeg nok på hodet når jeg tenker på hvor barnslig jeg var for noen år siden... Den tid, den sorg!

    Anonym: I will. Nå legger jeg meg faktisk - snart iallefall.

    Dina Marie Fevang: Blablabla. Whascher med at du alltid skal ødfelegge morroa? Hæ? Hæ? Fortsetter du sånn får du ikke bursdagsgave.

  1. unnskyld, liam! det er virkelig ikke meninga å ødelegge moroa...
    men du, hvordan trussel er det der? du har lovt meg at jeg skulle få igjen rudi cd'n min i bursdagsgave, og den har jeg fått, så da er det ikke noe stress da!! hoho.. ;)