Tilbake i Oslo. Let's start it over again.

Sara og Ørjan ble gift. Det hadde naturligvis vært veldig kjedelig om de ikke hadde blitt det, med et års planlegging som overgår alt annet jeg har vært med på av planlegging. Men alt gikk etter planen, det ble jammenmeg et utrolig fint bryllup. Congrat to you guys, måtte dere leve lykkelig alle deres dager og sette en hel haug med velskapte barn til verden, det popper nok snart ut.

Samtidig merker jeg at det gjør meg litt utålmodig, slike bryllup. Når er det jeg egentlig skal finne meg en som jeg kan holde fine taler til? Ja, Liam begynner å savne å ha en kjæreste, det er helt sant. Men hei - hvor gammel er jeg egentlig? Ikke 21 engang? Jeg har jo all tid i verden, og litt mer enn det. Dersom du skulle føle for det er det likevel selvsagt lov å sende tekstmelding til niognittiseksogtredve-ogsåvidereogsåvidere med kodeord "du er innmari kul liam", så skal du se du får svar. Neida, he-he, kødda. Eller... Sjekk ut, så får du se... Neeei, hold kjeft Liam, nå er du på tynn is.

Ok. Hvor var vi. Eh... Fint vær idag?

Vet du, de siste kveldene har jeg sovet sammen (på en heterofil måte, jeg liker å holde det på den heterofile måten) med Moises, og vi har prata en del sammen, og bedt litt sammen, og vi har funnet ut at vi er utrolig heldige som får være sammen med Gud. Noe av det beste jeg veit er å sette på litt musikk om kvelden og bare være sammen med han, får ut litt frustrasjon og får inn litt fred, det gjør meg sykt takknemlig. Gud ass, jeg har sagt det før, du burde sjekke han ut.

NÅ legger jeg meg snart, tenkte å prøve meg på en pokerturnering før jeg sa natta, det er lenge siden sist nå. Idag ble det forresten klart (selv om vi selvfølgelig har vært klar over det lenge, lenge) - Odd Grenland, verdens fineste lag, er klare for tippeligaen 2009. Det er deilig å ha fått det på plass, selv om 1. plassen ikke er sikra ennå. Det blir den, ikke no' stress med det, lett når man kan det vettu.

Poker $4+0.40-turnering nå, ønsk meg all hell og lykke!

3 comments to “12. oktober”

  1. *sukke* jeg savner noen å være sammen med Gud med. Det er liksom enten bare Han og meg, ellers er det Han, meg og hele Ungfila. Nå har jeg jo egentlig fått meg cellegruppe... det er bare så inderlig typisk at jeg aldri kan de dagene de setter opp... :(

  1. Tusen takk. Din blogg var også veldig fin :) Linkes eller noe?

  1. deal, vi linkes ;) men jeg mener det ass, du skriver dritbra. keep on!