Hoho. Dette var det festeste.

Når jeg åpna blogger.com kom den søren meg opp på arabisk - med høre-venstre-lesning og alt sammen. Fett. Hoho.

Onkel Liam sitter for øyeblikket på Hotel Sheraton, et av de aller beste hotellene jeg har vært på, og tro meg: jeg har vært på dem alle. Meg og fattern spiste frokost halv åtte idag tidlig før han dro på jobb og jeg la meg på senga og leste Jo Nesbø, og nå er klokka blitt ti og det er på tide å gjøre noe fornuftig.

Så swimming pool - here I come.

Dagens målinger kan melde om 21 grader i sjøen (det er tross alt vinter og ikke særlig varmt), 26 grader i skyggen, 29 grader i svømmebassenget og 38 grader i det svære, utendørs-boblebadet. Det er pent.

Så mens Elton John og Something About the Way You Look Tonight spilles i bakgrunnen stikker jeg og inntar en av solsengene ved bassenget. Bør være nok av ledige plasser, er bare businessfolk som bor her jo. En eller annen snerten snelle som lever livet ved bassengkanten en uke hadde ikke vært meg imot, men vi får se. Egentlig har jeg det fett nok allerede.

فاث بهقسف خىث فخ يثؤخيث فاهس ةثسسشلث صهمم لثف ش بشىفشسفهؤ سعقحقهسث هى اهسظاثق ةشهملاخءز ؛قخةهسثز

عىؤمث مهشة اشس سحخنثى

Category: , | 3 Comments

3 comments to “2. februar”

  1. Uncle William hope you have lots of fun and don't forget to use sun cream:)I also miss the sun:)
    Love Natalie

  1. Nå angrer du nok bittert, for her er det deilig kaldt, nydelig skiføre og blå, skyfri himmel. Helt fantastisk.

  1. Uff ja, Madeleine, jeg angrer kan du tro. Helt ekstremt...

    I forgot to use it yesterday Nat, and I'm red as a pig. Never learn, you know :)