Okei, jeg påsto igår at jeg er verdens beste spåmann. Rebecka har plassert meg ned som en god nummer to, uten at hun helt vet det selv engang tror jeg.

Men først av alt - jeg er en Gud til å trene. Believe it or not. Magnus og meg prøvde å iverksette fast jogging hver onsdag i høst en gang, uten at det ble noen kjempesuksess, av uvisse årsaker. Men idag har jeg og El Diablo Significanto Pleusibleio Pablo løpt åtte kilometer, jeg kødder ikke med trynet ditt. ÅTTE KILOMETER for søren, UTE, i dette drittværet. Haile Gebrselassie kan bare gå og legge seg. Og det verste av alt er at dette skal vi gjøre hver bidige mandag fremover. Hvem sa at 7./8. divisjon var for pyser?

*

Spåmann, ja, 15. plassen kommer i neste innlegg antar jeg. Har fortsatt god tid vettu, det viktigste er å spikre VrakGodset på bunnen av lista. Men nå - når jeg kom hjem fra den tidligere nevnte storebror og en kveld med Trackmania, så jeg altså at Rebecka knuser meg hva synskhet og spådom angår. Hun kan ikke bare alt om morgendagen, hun lever i morgendagen. Bare se her:



Se tidspunktet, om du ikke skjønte hva jeg mente. Om du søker råd om morgendagen, så ring Rebecka a. Hvis du er opptatt av kvantitet istedet for kvalitet kan du maile meg istedet for.

1 comments to “16. februar”

  1. Hahaha! Jøsses. Ja det får'n si. Først tenkte jeg: Hæh??
    Så leste jeg videre i innlegget og lo høyt.
    Min godt bevarte hemlighet er nå ikke lenger like godt bevart. Takk, William!
    Du skal ikke lage en kontaktannonse også da, men du er så godt i gang. ;P