Krise. Fullstendig krise.

7. februar ja, det begynner å bli en tradisjonell dato for reising. 7/2/07 dro jeg sammen med en gjeng hypre kids til Kenya og Afrika. 7/2/08 våknet meg og El Pablo Mystificio Diablo opp på Hilton Grand Vacation og til vår første dag i Florida, USA.

Idag, 7/2/09, er det imidlertid krise. Jeg drar ikke vekk. Jeg drar hjem. Faktisk skal vi sjekke ut fra hotellet nå, og bare kikke litt på The Pearl-Qatar før flyplassen venter. Og hjem - hjem til hva? Jo, dette.

- Det vil gradvis bli kaldere fra starten av neste uke. Det vil det i Oslo komme ned i minus 10 til minus 15 grader på nattestid.

Qatar, jeg kommer til å savne deg - grusomt mye.

2 comments to “7. februar”

  1. Velkommen hjem til virkeligheten.
    Jeg føler med deg, William. Jeg gjør virkelig det!

  1. Velkommen hjem ja!! FYTTIGRIIIISEN Sier bare jeg! Hyggelig å være på familiebesøk når det LAVEER ned i dagesvis! Drittsnø... men igjen..


    VELKOMMEN HJEM!