Den blogginga, den blogginga. Det er ikke så inspirerende alltid.

Det er merkelig med det (egentlig er det kanskje ikke det, men noe må man jo skrive): når man først dropper å oppdatere en dag er det fort gjort å komme helt ut av det. Men hei, vi kan jo ikke slutte å blogge bare fordi man er ute av rytmen.

80 år, lenge leve
I helga var jeg hjemme i 80-årslag for farmor, det ble party hjemme i Bamseveien, og for første gang på et tosifret antall år var alle onkler og tanter på Daddy DJs side på besøk på en gang. Like ålreit var det at både Christian med lady, El Pablo Christobal Diablo Crocifixio med lady og kid, og Mærrib:ørd var tilstede - det betyr at hele familien var samla, for første gang siden Sør-Afrika. Det betydde poker og selbuwisst om kveldene, riktig hyggelig. Ikke fullt så hyggelig var det at jeg glemte igjen mobilen, som dermed ligger i et snødekt Bamble uten batteri og lengter etter onkel Liam.

Afrika
På reisefot igjen? Mye mulig. Den tidligere omtalte Niger-turen ble utsatt for en liten periode, men mye tyder på at onkel Liam kommer seg til Afrika snarest mulig. Alt blir oppklart iløpet av morgendagen tror jeg, følg med videre for oppdateringer!

Snusdagboka, del I
Klokka 4 i ettermiddag fikk jeg Ånden over meg, og det ble derfor bestemt at onkel Liam har tatt sin siste snus. Vel, så bra regner jeg selvfølgelig ikke med at det går, men at jeg skal slutte er klinkende klart. Og det har gått veldig bra så langt - på tross av visse abstinenser ved kveldstid har jeg klart meg med bare én porsjonbit, og det var atpåtil den siste i boksen. Spørsmålet er dermed hvorvidt jeg klarer å la være å kjøpe flere bokser, så fristende som de ser ut i butikkhylla. I morra er det trening også, og trening uten snus kan bli hardt. Men ikke uoverkommelig.

Klarsynte Liam
Med den farta jeg har holdt i det siste kan vi være langt inni juli før jeg får lagt ut hele Tippeligatabellen, så jeg bør få farta opp noe saklig. 14. plassen går til Aalesund i år, som dermed må belage seg på to nye kvalikplasser for å fortsette Tippeligaspillet. Nærmere forklaring på hvorfor akkurat Rekdals menn havner der trengs ikke, alle vet onkel Liam har rett uansett. Dermed ser tabellen slik ut:

14. Aalesund
15. Start
16. Strømsgodset

Og det er 18 dager til de fine møter Viking på bortebane. Den dagen jobber jeg forresten, det gjør jeg til helga og - og jeg gleder meg. Alt for lenge siden jeg har skrevet noe fornuftig og fått penger for det, det skal bli godt å komme tilbake til Urtegata.

Vel. Natt!

Category: , | 0 Comments

0 comments to “24. februar”