Svar på utfordring.

Mens undertegnede var på slaraffentur ble han utfordret av Benjamin til å gjøre omtrent dette:

1. Gå inn på mine bilder/mapper. 2. Velg den 6 mappen. 3. Finn det 6 bildet. 4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det. 5. Inviter 6 nye – link og gi beskjed om utfordringen til dem.



Dette bildet, som ikke er av helt nyeste dato, fikk jeg sendt av Andreas Baller etter at de hadde hatt fotosession med bandet hans, Liberty Prevail. Baller er typa til venstre, mens han andre så vidt jeg veit er bassisten.

Ok.

Utfordringen gis videre til Stina, Dina, Preben (som trenger en oppdatering nå), Marie, Johnsrud (siden han ikke har svart på én allerede regner jeg med det er greit) og Carita.

*

Det er kaldt og mye snø i Norge. Liam, iren, lengter etter sol og sommer.

Category: | 6 Comments

6 comments to “9. februar”

  1. Mihi! Stas!
    Han til høyre er bassisten, ja... Jeg hang ganske mye med ham for noen år siden. Han gikk i klassen til bruttern. ;)
    Kjempebra fyr!

  1. Haha! Hadde du "utfordra" meg også, ville du fått et morsomt bildet. :P

  1. Åhsjit! Jeg så nettopp at jeg ble tagga av Carita, så bare glem det. Problemet at jeg som liten bloggerbaby ikke helt vet/har giddi å finne ut av, hvordan man legger ut bilder og linker til folk. HM.

  1. Da vil jeg si at det er på høy tid at du finner det ut...

    ;)

  1. åå, spar meg for slikt svada, huh?

  1. du, jeg ditsjer! bare så du vet det...
    sånt tull gidder jeg ikke..... ;)