U2, flystyrt og annen elendighet. Enden er nær!

Ikke så å forstå at U2 er elendighet, dersom det skulle virke sånn ut fra ingressen. Neida, flystyrt er jo elendighet, men ikke U2. U2 er fine de, og nå gir de jammen meg ut et nytt album. No Line on the Horizon heter det, og jeg har hørt gjennom det et par ganger nå. Og vet du hva, det er virkelig bra! På tross av noen snuskete anmeldelser fra norske liksomseriøse aviser mener jeg faktisk det er det beste de har gjort på lang, lang tid, kanskje så langt som tilbake til Achtung Baby og de der. Nei, det er ikke noen skikkelige hit-er på No Line..., men jevnt over er det perfekt.

Og tror du ikke de har gått over i lovsangsbransjen også, da? Når Delirious? valgte å slutte måtte
jo noen ta over. Nåvel, de har vel ikke helt tatt over enda, men sjekk ut teksten til «Magnificent», spor nummer to på plata, så skjønner du hva jeg mener.

Albumet finner du på Spotify om du har pro-konto, eller du kan vente noen uker til det er tilgjengelig i nærmeste Platekompani. Evnt. kan du laste det ned, men da må du selvsagt love å kjøpe det når det er tilgjengelig, ok?

Nok U2.

Om Boeing 737 og tyrkiske flyselskap
For drøye to uker siden fløy onkel Liam en Turkish Airlines Boeing 737 fra Istanbul. Heldigvis var det for drøye to uker siden, og til Oslo istedet for Amsterdam, for hadde han flydd sistnevnte istedet for kunne han ha blitt trykki rimelig flat idag. Jaja. Turkish Airlines; jeg syntes da det virka veldig ålreit da jeg flydde med de, men skinnet kan bedra virker det som.

Snusdagboka, del II
I formiddag en gang var jeg såpass langt nede at jeg tok frem en boks der det var noen smuler med løssnus igjen, baka det sammen til en steinhard dott, og nøt det så lenge det varte (det var ikke særlig lenge). På tross av hvor dårlig det høres ut går Rehab-o-Liam stadig fremover, og utenom det ene feilskjæret har jeg holdt meg helt clean idag. Ikke har jeg kjøpt noen boks heller, selv om det fristet rimelig mye etter fotballtreninga. Som erstatning kjøpte jeg en hamburger på Esso, men det er virkelig ikke det samme ass.

Jeg trenger backings her, hører du!?

Afrika & fußball
Jeg vet ikke noe mer om Niger, utenom at det ser litt dårligere ut igjen. Hmm. Skal, skal ikke. Skal, skal ikke. Skal.

13. plassen i år går til Sandefjord, ferdig snakka. Dermed:

13. Sandefjord
14. Aalesund
15. Start
16. Strømsgodset

4 comments to “25. februar”

  1. William! Jeg har sagt at jeg heier på deg, og det gjør jeg forsatt. Og jeg må si, at jeg er rimelig stolt av deg. Det er ikke dårlig med bare litt harde bakesnusrester på såå mange timer. Way to go! :D

    Og utifra Josvas kallenavn på meg, kunne den der "Rehab-o-Liam" tolkes på flere måter. Haha! In your dreams. ;P

  1. Du er kul altså William! Haha!! :P

    Men ser Niger dårlig ut? Det trur jeg ikke Magnus vet noe om :P Det er ser jo lysere ut - pengene er jo i boks dere må bare finne ut NÅR dere skal dra :P

  1. heia og backings på ikke snus. det blir du rik og attraktiv og sunn av.


    godset vant tredje strake nå. overbevisende match. gjør seg bedre enn brann, odd og viking.

    love.

  1. Takk, alle sammen, det varmer et lite hjerte :)

    Rik; tja, atraktiv; nja, sunn; JA!

    Bekka, de datoene vi har snakka om passer ikke så veldig godt serru, så mye tyder på at evnt. besøk i begynnelsen av mars kan bli fryktelig kort... Men siste nytt er at det finnes andre datoer; når jeg fortsatt ikke har mobil holdes kontakten på Face, og det ordner seg nok skal du se. Nå MÅ vi henge en dag! Skal du på Fila i morgen?