Happy birtday to... who?

MAMMA fyller år idag, hun er såvidt passert tretti og ser mye yngre ut. Gratulerer med dagen Ma Dalton, du er den beste mammaen i verden, det skal du vite ass. Jeg skrev om deg på bloggen min for lenge siden, og jeg mener hvert eneste ord fortsatt. Du er helten min, og pga deg (og Daddy DJ og Preben også, såklart) gleder jeg meg alltid til å komme hjem på ferie - som til helga.



Dessuten er mammaen min verdens sprekeste mamma, visste du det? I jula gikk hun opp Table Mountain til fots.

«Farmor, du er den sprekeste farmoren som finnes. Bestemødrene til de i klassen min orker ikke å gå til butikken en gang!» sa Joachim da, og jeg er helt enig med Joachim.

Og her om dagen kjørte hun lillebror og Christer, kompisen hans, til Betania, og tok likesågodt en god gammel slædd på parkeringsplassen.

«Det der hadde ikke morra mi gjort,» kommenterte Christer - tydelig imponert. «Ikke pappa heller, forresten.»

Gratulerer med dagen, Ma Dalton, du er den beste!

*

I kveld hadde jeg tenkt meg på IKEA en tur, men ga opp da jeg ikke fant bussen. Finnes det noen der ute som veit hvor jeg tar buss til IKEA fra? Tips kan sendes på tekstmelding til 993 65 713, kodeord IKEABUSS FOR DUMMIES.

Ryktene skal ha det til at søstra mi ikke er så flink til å gå på isen. Jeg synes vi kan dra til med en folkeavstemming, der vi kan stemme ut vinter for evig og alltid. Så slipper vi glatt is og annet makkverk.

Category: , , , | 6 Comments

6 comments to “10. februar”

  1. Haha, gratulerer til henne! =D

    Utrolig deilig : ) <3

  1. Sitter på jobb,gikk meg vill på en internettside, av alle ting endte jeg opp på din blogg og leste det søte innlegget om mamman din. Brått så husker du ikke hvem jeg er engang, og det er i grunn ikke så rart, MEN poenget: Ikea bussen går fra Fred Olsens gate(ikke så langt fra Børsen):D, ellers så har man jo alltids 401 bussen...og jeg har ikke fritidsproblemer,NEI, men jobber deltid på Trafikanten(derfor gå seg vill på en internettside, etc). Info er bra, ha det på badet!:)

  1. Haha, takk skal du ha :) Så 401 går også til Ikea, greit å vite :)

    Men hvem er du Ella? Burde jeg vite hvem du er? Nå blir jeg både nervøs og nysgjerrig ass...

  1. Haha, var ikke meningen at du skulle bli nervøs;) venninna til Sara, type ringbærer, ler!

  1. Aha, I see... Var egentlig det jeg trodde, kjenner ingen andre Ella skjønnerru :)

    Ååå, ringbærer minner meg bare om Ringenes Herre :D

  1. Var det ikke Ringenes Herre theme? Har ikke tenkt på det sånn før, da føler jeg rollen jeg fikk var ennå mer betydningsfull:D