Coldplay-transen er i ferd med å legge seg; det er ny uke og nye muligheter. Kom og les!

Det er iallefall ingen tvil om at Liam ikke lenger er den hyppigste bloggeren i familien. Den tittelen er forbigått av opphavet, ta en titt på fatterns blogg og legg gjerne igjen en kommentar.

Jess, så var helga over. Ukas gode gjerning skjedde uten tvil på lørdag, da trespannet brødrene Fuglset stilte opp som vakter på Saturday Night Football på Manglerud som vakter for en vill gjeng med potensielle samfunnsfiender som skal læres til å bruke helgene på fotball istedet for tagging og andre ulumskheter. Nå var det forsåvidt ikke så mange samfunnsfiender som dukket opp i det hele tatt, verken nåværende eller fremtidige, og det ble til at brødrene småspilte sammen med avkommet til en av dem. Les: verdens kuleste tiåringer som snart blir elleve. Men det ble ikke med det - samme kveld, i samme fotballhall, nådde jeg et av de aller største målene jeg har satt meg siden jeg kavet meg opp på to bein og var intelligent nok til å vite at jeg kunne gå på dem. Det er helt sant.

Fantastisk.

Åja, du lurte på hva det var? I'll tell you: Liam knuste storebror Pål i en løpsduell. No kidding, I shit you not. Endelig, etter alle disse årene, løp jeg kjappere enn han, jeg løp faktisk så fort at jeg Usain Bolt bare hadde vært barnemat på 100-meteren. Jeg sier deg, det var som om jeg hadde den onde selv i hælene. Og det var jo nesten det som var tilfellet, med en med tilnavnet El Pablo los Sofisticato Nonchelantes Perfectiato Crusifixio Diablo bak meg kan det jo fort oppstå en misforståelse. Poenget, however, er at jeg vant, og at jeg aldri mer skal løpe treigere enn han. Formkurven er på min side, vettu, en 29-åring blir jo vanligvis ikke raskere med årene. En ung og sprek fole som meg, derimot...

Lett når du kan det
Bed.øk. er jo griseenkelt. Det er nesten så jeg begynner å tro jeg kan stå på eksamen etter dagens time. Problemet er bare alt jeg ikke har fått med meg tidligere, men hva har man fagboka til? I tell you, dette kommer til å gå strykende. Ikke til stryk, du skjønner hva jeg mener...

Denne uka:
Skole, fotballkamp, henge, lese (fag!), noen drar til Florida, andre blir værende hjemme og slite for tilværelsen. Søke jobb. Sende stipendbrev. Kjøpe mat.

*

Gratulerer med dagen, Ida, du skulle visst hvor glad jeg er i deg! 3 år og greier, fysøren, det er ikke lenge til jeg må holde deg unna alle de plagsomme gutta som er interessert i deg!

Category: , , | 3 Comments

3 comments to “20. - 22. september”

  1. Nå har jeg besøkt bloggen til faren din. Han har god smak... liker norsk natur!

    :)

  1. Hei du :) Atte bare lurte på om du vet en ting ang. bloggen... Kan man legge til et dokuement? F. eks et word dokuement eller PDF-fil?

    Klem

  1. Den personen som skal til Florida gleder seg veldig mye!! Tenk deg da william.. Florida! Ahhh.. herlig :D