Fattern blogger!

Sjekk ut stedet hans, og vit at han høyest sannsynlig gang på gang ble så mo i knærne da han leste verdensproblemene at han til slutt måtte gi etter for presset og bli en av oss.

Lite med blogging idag, siden jeg er så trøtt (!!!) at jeg legger meg nå, men dagen kan kort sagt oppsumeres med følgende:

- Preben er her
- Det er konsert i morgen
- Manglerud Star sikra 2. plassen på tabellen med en knusende 5-2 seier over 3. plassen (og tror du ikke Pål putta for fjerde kamp på rad?)
- Det er høst
- Det er konsert i morgen
- Det er konsert i morgen

Sånn. Det var alt. Mannen i månen sier det er natt nå, og det er viktig å høre på mannen i månen.

Category: | 5 Comments

5 comments to “Det må bare sies (selv om det er gamle nyheter allerede):”

  1. er det konsert i morgen??

  1. Ja, jeg glemte visst å nevne det. Det er konsert i morgen...

  1. ah.... du aner ikke hvor mye jeg angrer på at jeg ikke skaffet meg billett den gangen.........
    men men..
    skal på jobb jeg...får sette på en coldplay plate i en gammel grå kassettspiller som står der, og så er det jo nesten konsert det og..

  1. HEI :)

    LIKER utseende på bloggen din.... Har vurdert den et par ganger jeg også :) Men har aldri blitt noe.

    DU ER KONGE!

  1. jeg håper virkelig jeg blir spandert en tanke der jeg sitter på fila i kveld og lengter etter konsert...
    jeg får sprenge høytalerne i bilen, så blir det det nærmeste jeg kommer konsert...