Lever du? Jøss.

Javel, så slapp vi unna denne gangen. Ikke verst, ikke verst, det bør feires med bløtkake og cola zero.

Idag ble jeg med storesøster til OKS og seminar med pastor Åge. Det ble to veldig, veldig bra timer, det er så deilig å høre noen som oppfordrer til å bruke sunn fornuft når man vurderer saker og ting, SAMTIDIG som han oppmuntrer til å leve det nydelige livet sammen med Gud. Og så morsom mister Åleskjær er! Bra start på dagen, det liker vi.

Jeg lurer sannelig på om jeg kommer til å sjekke ut citykirken, OKS sin "utpost" midt i sentrum. Bra folk og bra undervisning, høres det ut som, det virker jo veldig lovende. Dessuten - med møte søndag klokken 14.15 rekker jeg både å stå opp og komme meg på fotballtrening - det er jo perfekt.

Ellers har jeg vondt i magen akkurat nå, så jeg tror jeg logger av her på BI og stikker hjem en tur. Ses!

Category: | 6 Comments

6 comments to “10. september”

  1. her har du nr 1 ;)

  1. og her kommer nr 2!

  1. og her har du sørenmeg nr 3 også ;) Ha en fin dag æ ;)

  1. Jepp.
    Sjekk ut citykirken. Det er bra greier!

  1. Hihi...en liten intern en mellom anonym og meg der ass...i say no more :) forresten, den "æ"-en røper deg kjære, hvis du vil være anonym må du ikke komme med den :D

    thomas, om jeg ikke var overbevist fra før, gjør du det nå. det blir city ass, iallefall snart. i helga er jeg hjemme i bambleland.

  1. Hva er det for noe med den æ da? hehe :)du skulle lissom ikke skjønne at det var meg da vettu! søren!!! :p