Lenge siden sist, sa du? Tja, det er jo bare tre dager, og i den store sammenhengen er jo ikke det så veldig mye. Egentlig. Vi dropper tørrpraten og koser oss med en rykende fersk oppdatering, det gjør vi!

La du merke til noe nytt? Jøss, du er en observant gærning du. Det stemmer altså det ryktene sier, at look'en på livet i Oslo er en smule annerledes. For å være helt ærlig veit jeg ikke helt hva jeg synes om det selv engang, ting er jo ikke helt på plass ennå heller, feks er det banneret i toppen der litt mindre velplassert enn tidligere. Det skal ordnes, det skal ordnes. Men vi gir det en sjanse, gjør vi ikke? Dessuten synes den-o-store-innehaver-av-den-o-store-blogg at det hele ser litt femi ut, men det ble bedre da Georgia ble byttet ut med Trebuchet. Skrifttype, snakker vi da. Eller. Gjorde det det?

Så hva er skjedd siden sist a? Tja, verden er stadig oppe og går, det er jo verdt en feiring det i seg selv. Liam har endelig fått internett tilbake, og dermed fikk han også til å laste ned og konfigurere MySQL, hvilket betyr at han blir sittende alt for lenge oppe og programmere tull og tøys. Det kan jo hende det blir noe nyttig ut av det til slutt, men sjansene er ikke store. Gøy er det iallefall. I går, altså mandag, var den daffeste dagen noensinne, men det var fryktelig deilig. Jeg er flink til det, å ta det rolig. Idag derimot, så har jeg trent og vært hos folk, og i det hele tatt fått mye mer ut av dagen. Bra, Liam, bra.

En fantastisk nyhet
Du leste overskriften? Er du spent? Det bør du være. Det er egentlig så drøyt at jeg ikke vet om jeg kan si det. Jo, jeg må. Nei. Jo. Nja. Tja. Ok. Er du klar?

Helt sikker?

El Pablo los Sofisticato Nonchelantes Perfectiato Crusifixio Diablo (det er broren min, slik jeg ville døpt ham om jeg fikk bestemme) har fått seg blogg. Du leste sikkert riktig, men jeg må få si det en gang til. Pablo er blitt blogger! Klikk deg inn på Pollys Cosmos med en gang du er ferdig og har lagt igjen kommentar her, og sjekk det ut! Foreløpig er det bare en liten post der, men jeg har troa på dette her. Thiz iz good ztuff, my son, thiz iz really good...

Så hva skjera'?
Vel, livet går videre. På torsdag kommer den broren som har blogg fra før men som ikke har oppdatert den på flere uker nå inn, og sammen skal vi nyte verdens beste band live i Spektrum på fredag. Dessuten er det skole og planlegging av diverse og stevnemøter med gamle klassekamerater, og så skal jeg spise mat. Mat må man ha vettu, hvis ikke dør man av sult.

Det er sant.

2 comments to “14. - 16. september”

  1. I´m in. This is it.

    BTW: hva skjer med verdenk william? banker, krakker og ras. du studerer jo økonomi. på BI. det er nå du skal ha peil og beroligere andre.
    norske banker kan kollapse er overskriften jeg våkner til idag på vg. jeg trodde livet mitt var sikkert som banken. når banken raser så raser vel livet og. jeg føler meg ikke akkurat trygg.

  1. Har du investert i akjser, kjære? Ånei. Da kan du ta livet like fullt med ro som du har gjort til nå. Litt lån har du vel, men det er ikke noe stress, for renta kommer ikke til å øke noe særlig pga dette.

    Jeg kan dette. Jeg har peiling. Eller...jeg har snappa det opp fra storebror #01. Du kan velge.