If you would allow me some advertising, miss Stuart?

Det er en fantastisk lettelse å endelig kunne skrive åpent om hva som skjer med Liam om dagen uten å ofre en tanke på at enkelte faktisk ikke skal vite hva som foregår. Utdrikningslaget til Ørjan er, som du forstår, unnagjort, og det ble en veldig ålreit dag syns jeg. Tusenfryd, eggkasting, limo og Frognerseteren var noe av det som sto på programmet, og en blakk lommebok er konsekvensen. Frykt ikke, det er nedgangstider uansett - jeg hadde tapt dem om jeg satsa på børsen. Hmm... as if jeg har peiling.

Litt reklame ja - får jeg lov? Ta en titt på dette (bildekvaliteten er bedre på youtube, og selvsagt mye, mye bedre på det TV-klare produktet):



I starten av forrige uke, midt i utdrikkingsplanlegging og stress, foregikk en samtale mellom meg og Magnus på omtrent følgende måte.

Liam: Magnus, har du sett stæsjet om å lage reklamefilm?
Magnus: Ja, har faktisk det.
Liam: Er det noe for oss?
Magnus: Jepp.
Liam: Da gjør vi det da.

Og det er ikke bare enkelt å lage en reklamefilm på så kort tid, SPESIELT ikke når den må kuttes ned til tyve sekunder, så jeg er faktisk dritstolt over resultatet. Torsdagen slet vi med casting, men vi fikk to fantastiske nevøer med på opplegget, og etter litt research også en herlig bestefar. Mandag ble innspillingsdag, jeg er møkkaimponert over skuespillertalentene til storebrors avkom, og resultatet ser du altså over. I tillegg kjenner jeg ingen som er så fantastisk til å redigere som Magnus (jeg kjenner egentlig ikke så mange som redigerer uansett, så det er ikke så voldsomt til kompliment). De virkelige vanskelighetene kom idag, da vi satt i et par, tre timer for å kutte ned den fordømte tida fra 24 til 20 sekunder. Men vi gjorde det tilslutt, vi gjorde det.

DIN oppgave nå er å fortsette å følge med på bloggen min, og om vi blir en av fem finalister skal du få stemme som du aldri før har stemt. Det dreier seg ikke om Ap eller Frp eller Obama eller Putin det her, det er langt viktigere enn som så.

Mer info kommer, følg med!

2 comments to “30. september”

  1. kule nevøer!

    regner også med at utdrikningslaget gikk knirkefritt;)

  1. jeg er så stolt av alle gutta mine!!