Kort oppsummering av dagen. Det har gått i fotball, for å si det sånn.

I dag var det 09.09.09, og det gikk meg egentlig fullstendig hus forbi. Istedet er det fotball det har gått i; med cageball først på Nydalen fra halv fem, direkte videre til trening på Mercantile-banen kvart på syv, før kvelden har endt med landskamp på tv. Joa, Norge slo Makedonia, men jeg syns egentlig det var mye mer interessant å se Skottland-Nederland på SportN.

Jeg har digital dekoder nå, veit du, jeg må jo utnytte det.

Men anyways; dagens treningsøkt betyr at jeg er sliten, trøtt og ikke akkurat i bloggehumør.

Derfor tar jeg rett og slett kvelden. Skole kvart over elleve i morgen tidlig, ses da!

For et år siden:
Det gikk i verdens undergang, tannverk og scartkabler.

Resten:
Uinteressant.

Get up, get out, get away from these liars
'Cause they don't get your soul or your fire
Take my hand, knot your fingers through mine
And we'll walk from this dark room for the last time

(Snow Patrol - Open Your Eyes)

Category: | 1 Comment

1 comments to “9. september 2009”

  1. Kvart over 11 i morra "tidlig" du liksom. :P Haaahaaaaa. Ja, du altså...