Videoblogg! Do your part, miss, and we're gonna have some real fun!

Det er mittwoch, som tyskerne kaller det, og onkel Liam har lagt katastrofevalget bak seg. Istedet legger vi merke til at Einar Gelius får kjeft av sjefen etter å ha innkalt til Lyns minnestund.

Jeg må få si at Einar Gelius er en av de prestene i dette landet som jeg har minst sans for, men akkurat her syns jeg faktisk at det blir overreagert litt. Hallo, han hadde det litt moro med en klubb som selv innser at de er i deep shit, er ikke det lov? Selv om han er prest? Okei, verdens mest elendige prest, skal sies...



Let's talk. Talk to me.
Det er noen ting her i verden som er kjedelig, punktum.

For eksempel er det kjedelig å vente på T-banen. Kjeeedelig. Og det er kjedelig å pakke ut bagen etter å ha vært på tur. Det tar drit lang tid, og du vil egentlig bare utsette og utsette det. For det er kjedelig.

En tredje ting som er kjedelig, alltid og uansett, det er å ta oppvasken. Det går som regel bedre med oppvaskmaskin, men må man vaske for hånd, er det ulidelig kjedelig.

Og man får det iallefall ikke mer moro enn man lager det selv. Derav denne videoen.

Fullstendig svada er det, og fullt forståelig om noen slår opp i telefonkatalogen og leter etter psykriatisk avdeling, Ullevål universitetssykehus.

Men som sagt; man får ikke mer moro enn det man lager selv.



Videoblogg, ja
Enhver blogg med respekt for seg selv har en videoblogg en gang i blant. Ikke sånn videoblogg som det sinnssyke du så over her, men mer sånn hjemmekoselig dette er meg-video.

Så det har onkel tenkt til å gjøre noe med.

Nå kan jeg naturligvis ikke bare prate om hva som helst, og det er her du kommer inn i bildet.

Har du noen spørsmål, eller? Spørsmål om hva som helst, og da mener jeg hva som helst. Ting du lurer på, liksom.

I så fall: Fyr løs i kommentarfeltet. Jeg svarer på spørsmålene når jeg føler det er mange nok, så det er bare å kjøre på. Dette er jo dessuten en gylden mulighet til folk som følger med på bloggen sånn helt anonymt til å få vite mer om meg, og den muligheten syns jeg ikke du skal la gå fra deg.

Derfor: Still spørsmål! Om Liam, om verden, eller om noe helt annet. I kommentarfeltet.

Deilig!

For et kjempelite år siden:
Jeg likte Trebuchet mye bedre enn Georgia. Og hadde altså forandret på bloggutseendet. Det varte ikke så lenge, mener jeg å huske.

I was the one who let you know
I was your sorry-ever-after '74-'75
Giving me more and I'll defy
'Cause you're really only after '74-'75

(The Connells - '74-'75)

8 comments to “16. september 2009”

  1. Du leker med vennskapet vårt liam.... Gelius burde ha lest i Bibelen å ikke sparke noen når de ligger nede. Hadde det vært under normale omstendigheter så kan de ekle enga gutta bare mobbe alt de vil, men nå - er det blod alvor og det er helt unødvendig å gjøre det på denne måten. Det var ikke noe særlig...

    ps - 8 minutter med deg som vasker opp??? REALLY???

  1. Hahahaha...Det ser aldeles ikke kjedelig ut å vaske opp om du er onkel Liam...går som en lek :D Mitt sp.mål til deg er NÅR på døgnet er det du vasker opp? ...Viktig med søvn så er det sagt.. man kan faktisk bli gal hvis man sover for lite ;D

  1. Det er sikkert det her du vil høre, men jeg sier det fordet. William? Du er så SÆR! Skaff deg et liv a. :P

  1. Å vente på T-banen er da aldri kjedelig! Da får du øye på alle de rare menneskene, som du eventuelt kan ta kontakt med og plage med spørsmål og slikt. Å pakke bagen er seff kjedelig, men det kan du unngå ved å ikke ta med noen bag. Da Batman og jeg var i Helsinki for å ta de siste bildene til boka, hadde David en halvfull Kiwipose med klær og toalettsaker, mens jeg fikk plass til min bagasje i lokket på PC-veska. Hvis du du bruker bandskjorter trenger du ikke skifte så ofte, siden det er akseptabelt å stinke litt dersom du ser rocka ut. :P

  1. RACH: Denne diskusjonen har vi hatt før. 8 minutter - really!

    MENI: Det går kanskje som en lek, men det er fryktelig ueffektivt! Svar på spørsmål kommer forhåpentligvis senere :)

    REB: Jada, jeg skal gjøre det - snart.

    BOTTOM: Dere er fantastiske! På BI, derimot, veit jeg ikke hvor populært det er :) Og ja (om tidligere kommentar...) - Omar og Rachel og de andre (ikke deg Rachel) må få en bok. Jeg er spent på hvordan det går med dem!

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
  1. Onkel Liam - Rugveien 38 is well impressed with your washing up skills!!! We like that you rinse off the soap after washing the dishes...very good and hygenic..no svine influensa for you:);)
    Btw - would love to see you clean the oven?:)

  1. VELDIG enig med deg i at reaksjonene mot Gelius er over alle proporsjoner.

    Men det er to raser her i landet som i mindre grad enn andre er i stand til å takle god humor, og det er...

    1. Prester
    2. Lyn-supportere

    Når du da provoserer BEGGE samtidig, blir du innkalt til møter med biskoper og trenere i øst og vest. Som føler seg "tråkket på".

    Det mest usaklige var når Lyn-treneren gikk ut på Dagsrevyen og sa at "dette er ikke morsomt, for det er snakk om 40 arbeidsplasser som går tapt".

    Som om ikke arbeidsplasser ville gått tapt dersom det var hvilket som helst annet lag som rykket ned!

    Er'e mulig å være så innesnødd...

    DØD OVER LYN! Og når det gjelder Gelius, er han en av de svært få statskirkeprester jeg faktisk KAN orke! :)