Lite nytt å melde idag; la oss sjekke nyhetene istedet.

September starter med nyheten om at Alex Valencia er klar for FFK. Jeg skal innrømme at jeg virkelig ikke så den komme, og trengte en dobbeltbekreftelse fra storesøster før jeg faktisk trodde det i går kveld.

Men er det egentlig så dumt? Si det. Jeg føler det blir litt defensivt å begynne å selge nå når vi har muligheter til medalje, samtidig som det kanskje ikke gjør så mye. Jeg mener; om vi først skal selge, er det greit at det er Alex som går. Mannen har vært skadet mye, og aldri helt slått til. Samtidig kommer vel Taz nå til å signere ny kontrakt (håpes det iallefall inderlig), og vi har Guls og kanskje nyinnkjøpte Björk til rådighet på høyrekanten.

Så det er ikke noen krise, forhåpentligvis. Takk for innsatsen Alex, lykke til i Fredrikstad - og måtte du score noen selvmål når vi møter dere senere i høst.



Er det no' problem, a?
3038 milliarder er nedjustert til 30 milliarder. Det er det jeg sier, Kongo-bongo er verdens mest forståelsesfulle land. 30 milliarder er jo, tross alt, ingenting, det er jo egentlig sånn at Tjostolv og Joshua kan skaffe pengene selv, uten å bry konge og fedreland med noe som helst.

Egentlig, gutter, kan dere sette dere på Karl Johan og samle inn spenna. Dere minner kanskje om noen rumenere sånn som dere ser ut, men alle kjenner dere uansett nå, så det skulle ikke være noe problem. Damn, det var det å komme seg ut fra Kongo, ja. DEt kan bli verre. Hmm. Vi finner på noe. Kontakt MIchael Scofield, anyone!

Kin på cruise?
Det norskeide cruiseskipet «Balmoral» legger ut på tur i april 2012, og følger den eksakt samme ruten som «Titanic» seilte for 100 år siden. Jeg synes tanken er spennende, men man kan jo ikke nekte for at dette å leke litt med ilden. Båten skal jo tross alt seile i samme farvann som monsterskipet, og jeg tror jeg må kvele en liten latter dersom det ender på samme måte denne gangen også.

Men for all del, det hadde vært gøy å være med. Noen som joiner? Man får seg jo en fin tur til USA. Damn it, nå fikk jeg lyst til å bli med. Anyone?

April 2012, husk datoen.



Siste nytt:
Ryktene vil ha det til at jeg kan få nøklene til kåken allerede onsdag. Det er i morgen det, og jeg er klar som et egg i rugemaskina. Ryktene er ubekreftede, skal sies, og ting er langtifra sikkert. Men innen helga bør jeg iallefall være på plass i egen leilighet, det blir digg, det blir faktisk veldig, veldig digg.

Ikke for det, jeg koser meg hos storebror (som har egen blogg btw, sjekk om du kan finne den!), Menika og Bella, men jeg føler på meg at det kanskje blir digg for dem å være alene igjen.

Bella vokser forresten som bare det, og formiddag lå hun og prata med meg dritlenge, og forklarte om alt det som opptok henne. På sitt eget språk, naturligvis, men jeg var så enig, så enig. Bra kid!

2008:
Jeg var opptatt av Richard Dawkins, den mest kjente ateisten i verden. Jeg har aldri lest ut The God Delusion, men den begynte iallefall bra. Selv om jeg definitivt ikke er enig med Mr. Dawkins i alt.

Ellers:
Lite aktiv i september generelt, de siste åra...

You broke the bonds
And you loosed the chains
Carried the cross of my shame
All my shame
You know I believe it

(U2 - Still Haven't Found What I'm Looking For)

3 comments to “1. september 2009”

  1. Jeg skjønner ikke hvordan du har tid til å blogge... Jeg vil selv. Men rekker det aldri.. Har du noen trix?
    TAKK forresten for at jeg eksisterer for å være din pålitelige bekreftende kilde. Love you smashing brother

  1. Dere får ikke bronse uansett... Bare innse det ;)
    Jeg må innrømme at jeg lo høyt om dette cruiset ditt. Og jeg tror nok desverre at jeg hadde mått kvele en latter hvis noe av det skjedde... Ille hvor følelsesløse vi er Liam!
    Btw - jeg har gått å bært på en mening i flere uker, men har ikke turt å ytre den fordi det er en typisk kommentar som er forventet av meg og derfor vil jeg ikke bevise folk at de har rett - men at de ligner på øst europeere på Karl Johan er nøyaktig det jeg også syns!!! Deilig at jeg ikke er den eneste;)
    Jeg likte ordet smæshing - du er så smæshing bra, dude!!!

  1. Mærri: THNX, du er smashing du og! Det skrev folk tilogmed til deg på face, så jeg, så det er ikke no tvil om det. Smashin Pumpkins, that's us! TRIKSET består i å begynne på skole. Tre timer med diskusjon om Wikipedia i timen kan lett kombineres med et kvarters blogging.

    RACH: Jeg tenker ikke så mye over hva jeg skriver, iallefall ikke før etter at det er publisert, så jeg veit ikke jeg. Vi følelsesløse svin får høre det noen ganger, veittu! :)