Kjapt innlegg idag. Jeg er bizzi i ny leilighet!

Jessda. I går klokken tre, rett etter at forrige innlegg ble publisert, fikk jeg telefon fra pappa som ba meg komme meg til Skøyen og hente nøklene til leiligheten. De måtte hentes innen klokka fire, og i og med at det er en viss avstand fra Nydalen til Skøyen måtte jeg hive sammen skolestæsjet, droppe framvisningen av min digitale historie (det var forresten helt greit) - og løpe til bussen.

Klokka to på fire var jeg hos eiendomsmegleren - og etter det har Liam egentlig vært bizzi med leilighet.

Det var for eksempel ikke strøm her da jeg kom; dermed måtte jeg ta en telefon med Hafslund. For et gebyr på 2000,- kunne de komme og fikse det samme kveld, men det var forholdsvis uaktuelt for en fattig stundet, og derfor ble det stearinlys og romantisk stemning her onsdag kveld.

Nå er imidlertid strømmen på plass, alt er bare velstand. Dessuten har jeg bestilt dekoder fra Get (som jeg forresten hører det er så mye trøbbel med for tiden), og mandag mellom 16-21 kommer de og installerer opplegget. Digg.

Innen da må jeg rydde i leiligheten, for selv om jeg har begynt, ser det rimelig lite pent ut her. Men det kan jeg ikke gjøre nå, for nå må jeg en kjapp tur hjem til Bamble fordi jeg skal snakke til en gjeng med bra kids i morgen kveld.

Ergo: jeg må løpe igjen. Snakkes!

Category: | 5 Comments

5 comments to “3. september 2009”

  1. Har Get idag, og hvis du er koblet på fiber kan jeg love deg at du får et stabilt og bra nett, men hvis ikke anbefaler jeg deg om å ringe Get å spørre om fiberkabler. Smarteste jeg har gjort, og boksene deres er en drøm. Har brukt RiksTV og (C)anal Digital tidligere

  1. så bra du er opptatt i ny leilighet - gleder meg til å komme på besøk!
    si fra når vi skal på ikea i lag! kanskje jeg får låne bilen til far, så kan du handle nesten så mye du vil ;)

    lykke til i morgen, jeg heier på deg! :)

  1. lykke til i morgen da:) du har favør. christ rules, in the centre of all.
    love love

  1. Grattis med leilighet!

  1. ANONYM: Takk, så greit å få gratistips fra folk. Fibernett skal skaffes!

    DINA: Neste uke, er det mye skole da el?

    MÆRRI: Thnx, det går så bra så. Favør er ikke noen dum ting, spesielt ikke fra han.

    DAVE: Thnx! Og grattis med dagen som var ;)