Løsningen er en sofa. Alltid. Uansett.

Okei, først av alt: Oppslutningen rundt Liams videoblogg har vært forferdelig dårlig. Come on, folkens, jeg lar dere ikke slippe med dette. Meni er den eneste som har kommet med spørsmål, og jeg nekter å tro at dere andre ikke sitter inne med en haug av ting dere ønsker å vite om onkel Liam. Eller?

Jeg kommer ikke til å slutte å mase, iallefall, så det er bare å komme med innspill. I kommentarfeltet. Punktum.

Kom deg på kamp!
Det er altså torsdag, og jeg gjør meg klar til å spille min første kamp for Manglerud/Star på altfor lenge. Vi har nå vunnet to kamper denne sesongen, med 3-0 og 7-0(!), men ingen av seierne har kommet mens jeg har spilt, så jeg er sugen på å vinne en kamp, jeg også.

Jeg aner ikke hvilket lag vi spiller mot, og jeg aner selvfølgelig heller ikke hvor gode de er. Det eneste jeg vet er at kampen går i Manglerud-hallen klokka kvart over åtte i kveld. 20.15. Varselet kommer lovlig sent, men du rekker akkurat å hive deg på/i t-banen/bilen og heie fram Oslos fineste lag. I grønt og grønt, eventuelt gult og grønt - det kommer an på drakta.

Deal?



VisitLiam.com
Etter kampen kommer storesøster på besøk og skal overnatte, det blir over gjennomsnittet koselig. Vi har fortsatt ikke landet på om vi skal dra til syden eller ikke, og heller ikke hvor vi eventuelt drar; det kommer nok til å bli høylydt diskutert i løpet av nattens mulm og mørke.

Hvis du vil være med er det helt greit, det er bare å sende en melding og si ifra.

Spesielt greit er det dersom du har noen tusenlapper du ikke vet hva skal brukes til, og vil sponse turen vår. Vi sier ikke nei takk til det, vi gjør ikke det. Tusenlapper er ålreite ting å få i gave, og vi har tross alt bursdag i høst - begge to. Eller - Marie hadde bursdag i forrige uke, da, mens jeg fortsatt venter på min. Det går for det samme.

Så - tusenlapper, anyone? Bare å si fra, altså.



Super-Sofa fra Storebror
Storebror m/ familie er så fryktelig grei og kaster sofaer etter lillebrødre, noe jeg benytter meg fint av. Sofajakten er dermed utsatt, og det vil (forhåpentligvis) være en fin stue å komme på besøk til i løpet av helga.

På lørdag er det dessuten Odd Grenland (verdens fineste lag) mot Stabæk på Skagerak Arena, eller NRK1 om du vil, klokka 16, og det passer jo utmerket.

Ikke for det, jeg har ingen som helst tro på medalje lenger, og er skeptisk til helgas kamp, men det er jo lov å håpe. Og det er alltid morsomt å se verdens fineste lag i aksjon. Spesielt sittende i en sofa.



2008:
Pappa hadde begynt å blogge (hva skjedde med bloggen, far?) og jeg hadde døgna. Kort fortalt.

Sometimes I feel like I'm glad to be free
Sometimes I still want your arms around me
Sometimes I'm glad to have left you behind
The Crazy English Summer has put you back on my mind

(Faithless - Crazy English Summer)

Category: , | 1 Comment

1 comments to “17. september 2009”

  1. fadern er stolt av guttungen da. At han vil komme langt innenfor skrivekunstens verden er fadern ikke i tvil om.

    Med påholden penn

    ..fadern