Ida Madeleine fyller fire år i dag, og min eldste niese begynner virkelig å nærme seg fjortisalderen. Vel, det siste er kanskje en drøy påstand, men anyways, hun begynner virkelig å trekke på årene.

Jeg gleder meg til du kommer på besøk, Ida!

Paint the Sky With Stars
Med fri i dag (denne uka har jeg til sammen ni timer på skolen, et latterlig lavt antall - men med ditto mange timer hjemmearbeid) har jeg vært flink gutt og malt på soverommet mitt, så nå begynner ting virkelig å bli bra.

Bare fullføre veggen, male taket og legge nytt gulv nå, så kan jeg begynne på stua. Eller - jeg er feil ordvalg, ettersom jeg (som en bortskjemt liten møkkaunge) får hjelp fra pappa og mamma til det meste. Men i dag var det jeg som malte, altså. Mor og far kommer ikke før til helga, muligens, om de orker.

Vet du, bloggformen i dag er relativt dårlig, så nå orker jeg ikke mer, rett og slett. Straks er det årsmøte i Manglerud/Star som jeg må få med meg, før kvelden går med til enda mer rydding i leilighet.

Livet er ikke så dumt som de skulle ha det til.

Lenge siden:
Ida hadde bursdag da og. Og jeg trodde jeg kunne stå på bed.øk. Uvitende tåpe...

It crept up on me, ignored all my pleas
Begging to believe, no justice to name me
Fell out of the sky, cease it to be
Without a reply gravity fails me

(Guster - Parachute)

Category: | 0 Comments

0 comments to “22. september 2009”