Nå går det nedover, dere. Livet er en skjør greie.

Jeg tenker selvfølgelig på gårsdagens kamp. Eller resultatet, først og fremst. Jeg så nemlig ikke kampen, ettersom jeg spilte fotball selv, og visste innerst inne at det kun kunne ende med tap.

Men for en måte det endte på da. Dokken driter seg ut, vi spiller elendig, alt er bare svart. Jeg overdriver ikke når jeg sier at kvelden i går var dødskjip. Punktum.

Nå har jeg besøk av mine dødsfete tvilingnevøer på 11 år, og vi har Playstation-turnering med en Playstation 2 som synger på siste verset, spiser Grandiosa og potetgull og hører på Michael Jackson, selv om Joachim ikke liker Michael Jackson. He-he. Christoffer synger på Bad, mens Joachim sukker «hold kjeft!»

Hi-hi. Det er dødsbra.

Well they say the sky's
the limit
And to me that's really true

(Michael Jackson - Bad)

Category: | 0 Comments

0 comments to “25. september 2009”