Indian summer.

Jeg liker det uttrykket. «Indian summer».

Da får jeg assosiasjoner med glade dager, varme dager, eksotiske dager, en sensommer som er så varm at det nesten er uutholdelig - men likevel så deilig.

Og jeg skal ikke overdrive; dagene i Oslo for tiden kan ikke beskrives som noe av det overnevnte. Men det er likevel varmt, og det er fint vær. Det er egentlig skikkelig deilig, selv om Pål og jeg er enige om at vi i grunnen er klare for høst.

Også får vi lyst til å dra til nordøst-kysten av USA. Boston. Maine. Connecticut.

Cape Cod.

Noen som er med?

(Så inspirert blir jeg faktisk av Indian summer, at jeg skrev denne teksten for en stund siden.)

Ellers er Hotel Manglerud åpnet igjen; denne gangen er det Pål som altså har sjekket inn.

Slapp av, han er ikke kastet ut av dama, det er bare det at man pusser opp badet deres.

Og da er det, som kjent, ikke alltid like ålreit å bo hjemme.

Og for meg er det i grunnen like greit. Vi har hentet Playstation 3, spiller Fifa, og holder diskusjoner på høyt nivå.

Fuglset i et nøtteskall, om jeg ikke tar feil.

1 comments to “13. september 2010”

  1. Hehe..kan tenke meg du og Pål kose dere til langt ut på natta;);) Pass godt på han, William:) Gleder meg til å besøke Hotel Manglerud snart:)Klem fra jentene i Hurumlandet:)