Dagene går fort, så det eneste vi rekker å sveipe over i dag er deilig lesestoff på VG og Dagbladet.

Det er nemlig et par saker jeg får lyst til å kommentere.

Først denne: «Keith (25) venter sitt niende og tiende barn - alle har forskjellig mor»

Høhøhø. Den karen står på, altså, annet går det ikke an å beskylde ham for. 25 år, ti unger, ti mødre.

Denne setningen sier det meste om at Keith muligens har gjort ett og annet feilvalg her i livet:

Keith er en av Englands mest upopulære menn. Han lever på uføretrygd på grunn av en vond rygg, men ble tatt på fersken som trygdemisbruker av The Scottish Sun i våres da han jobbet svart i en dataspillbutikk.
Men stakkars Keith, vi skal ikke legge all skylda på ham - han har sikkert hatt en hjerteskjærende oppvekst.

Hadde han hatt foreldre som beskrevet i gårsdagens post, ville jeg i hvert fall anta at ting ikke hadde trengt å gå så langt.

Så beveger vi oss et langt sprang - kan mayaene ha tatt feil?

Kanskje det ikke var 2012 det var snakk om i det hele tatt, men året etterpå? Dette blir i hvert fall litt av et lysshow: «- Internett vil bli borte i månedsvis»

Solstorm er altså stikkordet, en heftig solstorm som slår ut nettet i tre måneder. He-he. Det kan bli kaos.

Fram med kuleramme og tekst-tv, altså. Jeg merker jeg gleder meg allerede.

Og når til og med Knut Jørgen sier det blir alvorlig - ja, da blir det alvorlig.

Saken er forresten skrevet av min eminente klassekamerat Harald Fjelddalen. Nice work, Harald!

I morra er det semifinale i køppen som står på programmet, Liam drar til Drammen for vorspiel hos svenske-Carro og storesøster.

Måtte all hell og lykke følge verdens fineste lag i morra. Det er ikke kult med fire semifinaletap på rad.

1 comments to “21. september 2010”

  1. 3 måneder uten internett?! Hvor i artikkelen står det noe som helst om det?