Jeg merker at blogglysten ikke alltid er like stor, men det har da også sine naturlige grunner når man først er hjemme klokka halv elleve om kvelden, dødelig sliten etter en intens kamp på sentral midtbane for Manglerud/Star 3. Eller var det 4?

Kampen tapte vi 11-2, jeg scoret ikke (men var sååå nær etter et raid fra egen banehalvdel - alene mot keeper gikk ballen typisk nok utenfor), og jeg er som sagt dødelig sliten.

Derfor ikke mer oppdatering enn som så, utenom at jeg kan rapportere at livet for øvrig går sin gang.

Og det er egentlig helt greit.

Jeg skal være den første til å innrømme at dagene ikke er så fryktelig spennende for tiden, men det kan de ikke alltid være heller.

I helga er det øvingshelg med Show Champa på et gudsforlatt sted. Mer info kommer.

Peace out, sier ikke de kule det?

1 comments to “16. september 2010”

  1. jo de kule sier det...