Det gikk skeis i dag også, same procedure as last year. Or day.

Wackyen uler, Liam våkner, og sovner igjen. Like optimistisk som alltid, tror at han skal holde seg våken i bare fem minutter før han står frisk og opplagt opp.

Men det gikk for så vidt bedre i dag; jeg rakk morgenmøtet så vidt, dog med tung pust etter å ha løpt opp alle trappene på forferdelige Stortinget T-banestasjon.

Sånt blir man jo uansett sprek av, så jeg skal ikke klage.

Men takk til Rebecka uansett, som sendte meg melding og minte meg på å stå opp. (Sorry for at jeg ikke har svart deg, Reb.) Dere andre glemte det, visst.

Jeg hadde en ålreit opplevelse på jobb i dag, jeg var nemlig innom pressekonferansen der de presenterte den nye boka om Arne Treholt, der man mener at Politiets overvåkningstjeneste (POT) forfalsket det såkalte «pengebeviset».

Jeg gidder ikke sette deg inn i saken, det kan du lese om blant annet her, men det å være på pressekonferansen var altså en spennende greie.

For der var det fram med bildebeviser og stæsj, akkurat som om det skulle vært CSI eller noe.

«Denne detaljen her viser at dette ikke kan ha skjedd da, og dermed har vi bevis for at dette og dette er forfalsket. Ditt og datt.»

Sånn holdt de på, og jeg elsket det.

Får nesten lyst til å bli spion av sånt.

0 comments to “9. september 2010”