Sjonkel Liam gir deg siste nytt før helga tar over. Kom inn, kom inn, med åpent sinn!

Oh yeah. Det siste døgnet har jeg vært en del av familien Campher Fuglset på Manglerud, og meg og NatGirl er verdens beste kompiser. Vi ser på Barney og Drømmehagen sammen, vi leker sammen, og vi henger alt i alt mye sammen - akkurat som en onkel og niese skal gjøre.

Også slutter jeg ikke å bli satt ut over hvor skjønn hun er. Bare sjekk her:



Neste uke er det naboene borti gata som jeg får krasje inn hos, og onkel Liam er mer enn klar for å henge med small girl Isabella. My girls, ass. De beste i verden!

Bongo-Kongo
Disse kongoleserne, de er fantastiske. De krever altså ikke mer enn 3038 milliarder kroner fra Kong Harald og resten av oss vanlig dødelige, fordi to skjeggete typer har hatt litt av en heisatur i jungelen deres. Litt kjapp hoderegning viser at dette blir drøye 660.000 på hver av oss, og hei - det har vi jo råd til? Vi lever som kjent i verdens rikeste land, og burde jo ta oss råd til litt hjelp til våre kongolesiske venner. Med et lån på omtrent millionen fra før er jo 660.000 nesten umerkelig, iallefall for onkel Liam. Jeg blar opp!

Fra spøk til alvor, så virker de rimelig fjerne, disse folka. Kongoleserne, altså. Det virker jo ikke akkurat som om mr. Tjostolv & French har så store sjanser til å slippe ut av det møkkalandet i live, og jeg føler med dem. Såklart, dersom de faktisk har killa denne sjåføren må de jo få en straff, men alle gjør feil her i livet. Kjøp kinderegg til barna i Kongo, foreslår jeg, og dropp de derre milliardene. Det er så urealistisk, uansett.



Helga
Det er digg med helg, det er det. Man merker det nå som man har begynt på skole igjen, helgene er noe for seg selv. Nå jobber jeg riktignok i helga, men med verdens lett diggeste jobb er det null problem, null stress.

Blir nok av fotball i helga også, og verdens fineste lag skal spille mot VrakGodset på Gamle Gress. Skummel kamp, spesielt siden VrakGodset sliter med masse skader og skit, det lukter nederlag av det. Men vi får se. Verdens fineste lag har tre borteseiere på rad, og ingenting hadde jo vært bedre enn en ny trepoenger.

Det fineste laget i blått og hvitt, derimot, spiller mot West Ham på Ewood Park, og der kan jo fort årets første trepoenger dukke opp. Vi krysser fingrene, og håper på det beste.



God, gammel årgang:
Jeg var i Fredrikstad, knuste Ørris i FIFA, og hadde vondt i tanna. Den tanna er ikke helt stabil ennå.

Før det:
Den nye vinen hadde ikke kommet ennå. Eh... jeg blogga iallefall ikke.

There isn't much that I feel I need
A solid soul and the blood I bleed
But with a little girl, and by my spouse,
I only want a proper house

(Animal Collective - My Girls)

3 comments to “28. august 2009”

  1. sykeste sangen....
    Det ble ikke Blackburn seier desverre... Men tilpass for deg når du snakker dritt om Giggs og co ;)

  1. vrakgodset? hva ere du snakker om... skulle aldri slengt dritt i bloggen, da ender det sånn som i dag! for en helg det har vært!
    fantastisk koselig bryllup, og godset vinner sin første kamp på altfor lenge i nyydelig solskinn i vakre Drammen!
    jeg liker det:)

  1. forresten, hu niesa di er jammen meg skjønn!!! :)