Kort blogg idag. Dritkort, faktisk.

Skole til 19 betyr lange skoledager, obviously nok, og dermed blir det liten tid til blogging. Men onkel Liam har det ikke så verst likevel, bare så det skal sies, han bor sammen med nydelige folk og har det egentlig veldig greit på skolen, da går det jo ikke an å klage.

Björk in my heart
Vel, nuja, den overskriften kan misforstås på så mange måter. Men verdens fineste klubb har iallefall signert John Anders Bjørkøy, og vi jubler. Fordi forsterkninger er bra. Nå skal det kjempes om bronse, gutter, kanskje sølv tilogmed? Nei, shitt, jeg kan ikke si sånn. Da ender det med nedrykk. Det ender alltid med nedrykk.



Datoendring
Oh yeah, don't you believe it? Mandag 7. september er flytta til fredag 4. september. Det betyr at det er ynkelige ti dager til jeg flytter inn i ny leilighet, ti dager til jeg ikke lenger er hjemløs, men selveier faktisk. Beautiful, fantastic! Da må du love å komme på besøk, hører du det? Uten at jeg må drive å invitere deg, for det er jeg så sykt dårlig på.

2008:
Jeg så på Rambo hos Magnus, og var sekunder fra å drite på meg på veien hjem. I shit you not, bare les selv. Skal vi se film i kveld eller, Magz? Nei, stemmer, du jobber til 12...

You gotta spend som time, love
You gotta spend some time with me
And I know that you'll find love
I will possess your heart

(Death Cab For Cutie - I Will Possess Your Heart)

Category: , , | 0 Comments

0 comments to “25. august 2009”