Liam er i Fredrikstad, har vondt i tanna (eller restene av den), og det er elleve år siden Diana døde.

Jessda. Siden torsdag har jeg vært i plankebyen hos Ørris, spist god mat og hengt med bra folk. Vaska bil har vi også, og det har blitt noen 2x4 minutter FIFA-match med Blackburn mot United/Chelsea/Liverpool/Arsenal. Ørjan prøver å finne nye metoder på å slå meg serru.

Tanna, ja, den er kjip. Den røyk for en liten måned siden, men har oppført seg fint frem til nå. Så sa det stopp, og jeg lurer nesten på å kjøre det så langt som å bestille meg tannlegetime. Men med prisene på tannlegetimer i bakhodet er det jo likevel en liten pris å betale; 24 timer med tannpine er tross alt ikke det verste man kan gjennomgå. Barna i Afrika har AIDS og sulter, og de har jo ikke engang en tannlege å søke trøst hos. Unnless mamma tar affære blir det nok fortsatt en stund til. Tannlege er for pyser.

Diana døde 30. august 1997, det er sånn jeg ikke skal vite. Men en gang klisterhjerne, alltid klisterhjerne. Klisterhjerne apropo, audiotion'en gikk ikke voldsomt bra, jeg blir mye positivt ovverasket om jeg får en telefon av TV2 iløpet av de neste 10 dagene. Men så lenge det er liv er det håp, sa gubben, og kasta kjerringa i strømmen.

I morgen er det tilbake til Oslo og fotballtrening som står på programmet. For mer informasjon; send INFO etterfulgt av din henvendelse til (0047)99365713. Tjenesten koster 50 øre pluss minus, avhengig av ditt abbonement.

0 comments to “28. - 30. august”